עורך הדין יורם שפטל תקף היום ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את רבקה מיכאלי, המשדרת אף היא בתחנה. במסגרת דבריו התייחס שפטל לפרשת קמפיין ה"שתולים בתרבות" של ארגון "אם תרצו", אשר פרסם רשימה שמית של אנשי תרבות התומכים בארגונים "בצלם" ו"שוברים שתיקה". "תראו את החוצפה", אמר שפטל, "מה, אסור לפרסם רשימה כזאת? יש בעיה? אולי אלה שפורסמו שם, למה הם לא תובעים את 'אם תרצו' בתביעת דיבה? למה, זה לא נכון מה שכתוב פה?"



על רבקה מיכאלי אמר: "רבקה מיכאלי, שבשביל לראות את הנכדים שלה היא צריכה לנסוע לחוץ לארץ, כי האווירה הציונית הפנטסטית שהייתה בבית שלה הביאה את הבן או הבת שלה לאמריקה, ושם הוא הוליד את נכדיו, ש-50% סיכוי יש שהם יתחתנו עם גויים וכך יכרתו מזרע ישראל, הלוואי. והיא מגדירה את העניין הזה, מי שעושה את זה, הוא כמו רוצח, 'אם תרצו' שווה 'אם תרצחו', איזה בושה איזה חרפה, מה אסור לפרסם את השם שלה כמי שחברה במועצה הציבורית של 'בצלם'? ו'בצלם' כתבה למעשה את דו"ח גולדסטון, שמגדיר את צה"ל כצבא של פושעי מלחמה, של רוצחים צמאי דם. ומי שחבר במועצה הציבורית של ארגון כזה, בלי שום כחל וסרק, הוא תומך בדו"ח גולדסטון, לא יעזור שום דבר, בפועל ככה זה מצטייר".



בהמשך השידור התנצל שפטל על דבריו ואמר: "אני אמרת בלהט דבריי שאני מקווה שהבנים של הנכדים של רבקה מיכאלי יכרתו מזרע ישראל. אלה מילים שאין להן מקום. לא הייתי צריך לומר אותן ואני מתנצל מיוזמתי. זה ההבדל בין מחננו הטהור למחנה האדום הטמא. רבקה מיכאלי לעולם לא תתנצל על הדברים הבזויים, הנאלחים והמסיתים שיצאו מהלוע שלה, 'אם תרצו' שווה 'אם תרצחו', זה ההבדל בין שנינו". 

"יורם שפטל", כל יום חמישי ב-12:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"