ח"כ אורן חזן (ליכוד) מאיים לעשות "שיימינג" לחברות הסלולר אם לא יפעלו מיד לפתור את בעיית הקליטה של רשתות הסלולר באזורי יהודה ושומרון.

במהלך דיון שקיימה היום (שני) ועדת המשנה של חוץ וביטחון לענייני איו"ש, אמר ח"כ חזן: "הפכנו למדינה שכסף יותר חשוב בה מחיי אדם. אנחנו לא נוותר. אנשים חיים במצוקה ואם לא תהיה ברירה נעשה "שיימינג" לחברות הסלולר". 
 
"אתמול נתקעתי באחד מהכבישים באיו"ש באזור בלי קליטה. רק בזכות פלסטיני שעצר לעזור לי הצלחתי ליצור קשר בכדי להזעיק לחילוץ. זה יכול היה להיגמר בכותרת של ח"כ שנחטף לרמאללה", סיפר ח"כ חזן.
 

יו"ר ועדת המשנה ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) אמר כי "הוועדה בראשותי מקיימת פעילות שוטפת בנושא קרוב לשלוש שנים. בפועל עד היום נשארו לא מעט פערי קליטה משמעותיים באזורים שונים ביהודה ושומרון. רק לפני חודש וחצי פער זה גרם לעיכוב משמעותי במתן טיפול בתאונה שהתרחשה באזור מאחר ולא היה במקום קליטה סלולרית. נכון להיום אנחנו מכירים לפחות 19 פרויקטים שחייבים להאיץ אותם כדי לסגור את פערי תוכנית העבודה לשנת 2016".

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) אמר כי "אין הבדל בין יהודים שמתגוררים באיו"ש לבין אלו המתגוררים בשאר חלקי הארץ. זו המדיניות של הממשלה ושל העומד בראשה. אם הדברים לא יתקדמו לא תהיה ברירה אלא להפעיל את סמכותי כיו"ר הקואליציה בוועדת הכספים כדי לפגוע בפרויקטים אחרים של המנהל האזרחי".
 
שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, אמר שבשלב זה הדיון הוא על כסף, אורן חזן קטע אותו: "יש לי יכולת מופלאה להוציא כסף מהאוצר". מנכ"ל משרד התקשורת דיווח על גישושים ראשוניים של המשרד עם משרד ראש הממשלה: "מי מהחברות הסלולריות שיתעכב יתר על המידה יקבל קנסות ולהיפך, מי שיאיץ תהליכים יקבל תמריצים". ח"כ יוגב סיכם כי הוועדה תקיים דיון מעקב נוסף ב 3 למאי.