"ההסתה ברשתות הטלוויזיה והרדיו הפלסטיניים וברשתות החברתיות נגד ישראל היא נוראית. ילד בן 13 צופה בסרטון איך לרצוח יהודים, הולך למטבח, לוקח סכין ויוצא לרצוח יהודים", כך אמר הערב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בדברים שנשא בפרלמנט הבריטי בלונדון בפני כמה עשרות חברי פרלמנט.
"זה מזעזע וצריך לפעול נגד ההסתה בכל דרך אפשרית", אמר אדלשטיין שהודה למארחיו על שהזמינו אותו לבקר בפרלמנט למרות המחאה שהשמיעו גורמים פרו פלסטינים בבריטניה.
 
לפנות בוקר, עוד בטרם הגיע לפרלמנט בווסטמיניסטר, הקרינו גורמים פרו פלסטינים על הקיר החיצוני של בניין הפרלמנט סיסמאות נגד ביקורו של אדלשטיין. בין היתר נכתב שם: "אדלשטיין אתה כובש בלתי חוקי, אתה לא רצוי כאן".

בנאומו, באחד מחדרי הדיונים בבניין הפרלמנט, התייחס אדלשטיין למו"מ עם הפלסטינים. הוא הודה כי שלום לא נראה באופק ואמר כי במצב הקיים "רק שיתופי פעולה בין אנשים, דוגמת איזורי תעשייה יביאו לניצני שלום".
 
עוד הוסיף יו"ר הכנסת כי "מסתבר שתנועות ה BDS טובים בלהקרין תמונות, אבל הן גרועות בלסייע לפלסטינים. למעשה הם האוייבים האמיתיים של הפלסטינים. בגלל תנועות אלה מעבירים מפעלים לנגב ו-800 משפחות פלסטיניות מובטלות היום כי מפעל נאלץ להעביר את עובדיו הפלסטינים מיו"ש לנגב". באשר להקפאה, אמר: "חברים ושכנים שלי אומרים לי כל יום: 'הקפאת הבנייה הורגת אותנו. הכל בהקפאה, אף בית לא נבנה. הילדים מתחתנים ולא יכולים לגור לידנו'".