פרסום ראשון: ועדת האתיקה של הכנסת קבעה כי "לא נפל פגם אתי בהתנהלותה של שרת המשפטים איילת שקד" בכך שנפגשה עם משפחתו של אחד החשודים היהודים בפיגוע בכפר דומא. ההחלטה התקבלה בעקבות תלונה שהגישה לוועדה ח"כ תמר זנדברג (מרצ), שטענה כי פגישת השרה "יצרה רוח גבית" עבור תומכי אירוע הטרור בדומא.

ח"כ זנדברג ביקשה בקובלנתה כי ועדת האתיקה תבחן את התלונה על על רקע החלטתה להטיל על שלושת חברי הכנסת של בל"ד הרחקה מישיבות הכנסת בעקבות פגישתם עם בני משפחות מחבלים. הועדה דנה בקובלנה והחליטה כי לא נפל פגם אתי בהתנהלותה של שרת המשפטים שכן "לא ניתן לראות בפגישה שמקיים חבר כנסת או שר, במקרה זה במסגרת תפקידו, כהפרה אתית". 
באשר להשוואה בין מפגש זה לבין המפגש שקיימו חברי הכנסת זחאלקה, זועבי וגטאס, שלגביו החליטה ועדת האתיקה על הרחקתם מישיבות הכנסת, ציינה הוועדה בהחלטתה כי "לגופם של דברים, הוועדה קיבלה את טענתם של חברי הכנסת של בל"ד כי הפגישה (עם משפחות המחבלים א.ב.) נועדה לצורך תיווך בין משפחות המפגעים לבין רשויות המדינה בסוגיית השבת גופות בני משפחתם".

הוועדה הדגישה כי "אין כל בעייתיות בעצם הטיפול בסוגיה על ידי חברי הכנסת. לו העניין היה מתחיל ונגמר בכך הוועדה לא הייתה רואה בכך הפרה אתית ומטעם זה גם ההשאווה שעושים הנקבלים בין הפגישה שקיימו ובין הפגישה של שרת המשפטים עם משפחתו של אחד העצורים בפרשת דומא אינה מסייעת לעניינם".
עם זאת, קובעת ועדת האתיקה, כי אין מחלוקת כי במסגרת הפגישה התקיימה דקת דומיה טקסית בה עמדו חברי הכנסת הנקבלים. רוב חברי הוועדה סברו כי לא ניתן לקבל את ההסבר של חברי הכנסת לעניין זה וכי גם אם אכן מדובר במסורת או מנהג בחברה הפלסטינית הרי שאין זה ראוי כי חברי הכנסת יטלו חלק במנהג מסוג זה אשר נועד להאדיר אנשים שבחרו לרצוח ישראלים חפים מפשע כחלק ממאבקם במדינת ישראל ובמדיניות ממשלת ישראל".
יצויין כי השרה שקד כתבה לוועדה כי החליטה להיפגש עם אמו של החשוד שהפגינה מול ביתה לאחר שעלו טענות בדבר שימוש בעינויים קשים בחקירת השב"כ. עוד ציינה כי העבירה ליועץ המשפטי לממשלה את המידע בעניין, ולאחר בדיקה נמסר לה כי השב"כ "מבצע תפקידו נאמנה", מידע שהיא מסרה חזרה לציבור.