סערת רוחות בישיבת סיעת המחנה הציוני. ח"כ אראל מרגלית עורר מהומה בסיעה לאחר שנדחתה דרישתו לקיים דיון על אי קיום פריימריז במפלגת העבודה. במהלך חילופי הדברים הוא קרא לעבר יו"ר המפלגה, ח"כ יצחק הרצוג "אתה דיקטטור" והוסיף: "אין תוקף למנהיגות שלא הולכת לבחירות. אנחנו נהפוך ליאיר לפי, אתה מקפיא אותנו בפריזר". 

חברת הכנסת ציפי לבני כעסה על חילופי הדברים ואמרה: "את המריבות שלכם תעשו במפלגת העבודה. אתם הורסים את מה שבנינו בעמל". על כך השיב מרגלית: "מי שהורס זה המנהיג שלנו" והצביע לעבר הרצוג. 
 

ח"כ איתן כבל התערב בוויכוח וקרא עבר מרגלית: "תפסיק לעשות סיבוב על כולנו. אם אתה רוצה, נראה אותך מכנס ועידת מפלגה". הוא קרא ליו"ר הסיעה ח"כ מרב מיכאלי לסגור את הדיון באומר כי "זה ביזיון". בתגובה כינה מרגלית בלעג את הרצוג וכבל "מקס ומוריץ" ואמר שהם שותפים בקומבינה להרס המפלגה.


ח"כ מרב מיכאלי אמרה בתום המהומה לח"כ מרגלית: "קיבלת את דקות התהילה שלך". הרצוג עצמו שתק במהלך הדיון ואילו ח"כ שלי יחימוביץ', קודמתו בראשות מפלגת העבודה, כלל לא נכחה בישיבת הסיעה.

דבריו של ח"כ מרגלית באים על רקע קריאתו לקיים את הבחירות לראשות מפלגת העבודה עד סוף השנה ולא לדחותן ל-2017 ואמירתו אתמול לרינה מצליח וניסים משעל כי ספק אם יתמוך בהרצוג. "אני חושב שהגיע הזמן לדור חדש, אנשים חדשים, רוח חדשה. גם אני, מה אני רע? מה אני לא בסדר? לא עשיתי משהו בחיים שלי? לא הייתי נכנס לפוליטיקה אם לא הייתי חושב שאני מסוגל להוביל את 'המחנה הציוני' ואת המחנה מול נתניהו. הרגע הנכון, הזמן הנכון - עליו אני אחליט, אבל נכנסתי לפוליטיקה לא בשביל להיות פונקציונר אלא בשביל להנהיג".