"אין פתרונות זבנג וגמרנו": שר הביטחון משה יעלון התראיין היום (רביעי) לרשת ב' והתייחס ליומיים הקשים בהם אירעו פיגועי טרור רבים ואמר: "הייתה לנו יממה לא פשוטה במסגרת הגל הזה, אנחנו נוקטים בכל הצעדים שעומדים לרשותנו כדי להתמודד עם זה ואני בטוח שננצח את זה בדרך שבה אנו עושים כעת".
 
עוד אמר יעלון: "יש פה תופעה שאנחנו התאמנו את הפעילות שלנו אליה - שיפרנו את המודיעין וחסכנו מהציבור לא מעט פיגועים כשעצרנו מפגעים פוטנציאליים. לא את כולם אנחנו מצליחים לעצור מבעוד מועד ולכן אנחנו בכוחות מתוגברים בשטח ועובדה שאנחנו פוגעים במחבלים ובמחבלות". יעלון התייחס לנושא ההסתה שמגבירה את הגל הטרור ואמר: "אנחנו עוסקים גם בנושא ההסתה שמתחילה מהחינוך הבסיסי שאנחנו מנהלים מול הרשות הפלסטינית שמחנכת את הדור הצעיר כפי שהיא מחנכת וגם מול השפעת הרשתות החברתיות לרוב על צעירים".
שר הביטחון אמר כי "אנחנו עושים הפרדה בין מחבלים לבין שאר האוכלוסייה ועובדה שרוב האוכלוסייה לא שייכת לגל הזה". לגבי עונש הריסת הבתים: "הענישה הזו מוכיחה את עצמה והנושא של גירוש משפחות נבדק ונשקל על ידי היועץ המשפטי לממשלה ונמתין להחלטה שלו. כל דבר הוא ביחס לגודל האיום ואם יוכח שענישה מהסוג הזה מרתיעה אז יכול להיות שזה כן יאושר".
 

יעלון הוסיף כי "אנחנו נוקטים בעוד צעדים כולל חקיקה כנגד מעסיקים שמעסיקים שוהים בלתי חוקיים, איננו שוקטים על השמרים. אם מישהו חושב שיש לגל הזה פתרונות זבנג וגמרנו, פתרונות קסם, מי שמפריח ססמאות כאלה משקר ומפלה את הציבור. יש פה צורך בנחישות, עבודה נכונה ומקצועית, ערנות של הציבור. מה שעומד למבחן זו יכולת העמידה של הציבור בעיקר".