רוב מכריע של הציבור, 63%, תומכים בגירוש משפחות המחבלים לעזה או לסוריה, כך עולה מסקר שנערך ע"י מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת. על פי הסקר, רק 25% מהציבור מתנגדים לגירוש.
מהסקר עולה עוד כי 62% מהציבור אינם מרגישים בטוחים בימים אלו, על רקע גל הטרור המתמשך, כשרק 38% מדווחים כי הם מרגישים בטוחים. באותו הקשר מתברר כי 60% חוששים להיפגע באופן אישי מאירוע טרור על רקע לאומני, לעומת 39% שאינם חוששים. מעניין לציין כי 22% מהתל-אביבים חוששים מאד להיפגע, לעומת 14% מהירושלמים, למרות שבירושלים אירעו יותר פיגועים בחודשים האחרונים מאשר בתל אביב.
רוב מוחלט בציבור 77% סבור באותו עניין כי הממשלה אינה עושה מספיק כדי לטפל בגל הטרור הנוכחי, לעומת 8% בלבד שנותנים קרדיט לממשלה ואומרים שהיא עושה מספיק כדי לנסות ולבלום את הטרור.

הסקר בדק את מידת שביעות הרצון מהאופן שבו מטפל ראש הממשלה בנימין נתניהו בגל הטרור הנוכחי, כאן מתברר כי 79% אינם מרוצים מתפקוד ראש הממשלה בנושא, לעומת 15% בלבד שהביעו שביעות רצון.
עוד נשאל בסקר, 'מיהו האיש המתאים ביותר לשמש כשר ביטחון, לנוכח גל הטרור?' כאן מוביל משה יעלון עם 24%, אך אביגדור ליברמן צמוד אליו עם שיעור תמיכה זהה בדיוק (24%). במקום השלישי - נפתלי בנט עם 17% ואחריהם משתרכים מאחור יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג עם 3% לכל אחד. 21% מהציבור סבור שאיש מבין אלה שצויינו בסקר אינו ראוי להיות שר ביטחון.
בנושא אחר, התבקש הציבור בנושא הגינוי שהשמיעו סיעות חד"ש ובל"ד כלפי החלטת מדינות המפרץ להגדיר את ארגון חיזבאללה כארגון טרור. 77% מהציבור מתנגדים להודעה לעומת 18% בלבד שתומכים. בהקשר זה, 64% סבורים שיש להפעיל סנקציות נגד חברי הכנסת של בל"ד וחד"ש בשל כך, לעומת 24% שהתנגדו לכך.