"אני מחכה לתשובת היועץ המשפטי לממשלה בדבר גירוש משפחות מחבלים לעזה", כך אמר היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפתח ישיבת הממשלה. נתניהו הוסיף והתייחס להחמרה בגל הטרור, שהשבוע מציינים כבר חצי שנה מאז שהתחיל, ואמר כי "אנחנו בוחנים העתקה של מגורים בתוך יהודה ושומרון למשפחות מחבלים". 



לאחר שבסוף השבוע שוב נורו רקטות מרצועת עזה לעבר היישובים הסמוכים לה, אמר נתניהו כי ישראל לא תקבל זליגה שכזו: "המדיניות שלנו ביחס לרצועת עזה ברורה – ישראל לא תקבל ירי רקטות כלשהן מהרצועה לשטחה. צה"ל מגיב לכל התגרות כזאת. ישראל רואה בחמאס אחראי לכל ירי שמתבצע מרצועת עזה לעבר ישראל, וחובתו של החמאס למנוע ירי זה". 
 
ראש הממשלה אף התייחס להפסקת השידורים של ערוץ הטלוויזיה של חמאס אתמול, שחזר לשדר לאחר מכן באמצעות לווין אחר :"אנחנו פועלים נגד ערוצי התקשורת שמעודדים רצח של ישראלים ויהודים. בסוף השבוע שוחחתי עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד, קודם לכן פניתי אליו בבקשה לפעול להסרת השידורים הצרפתיים של ערוץ 'אל-אקצא', והערוץ אכן הוסר בלוויינים האלה, אבל חזר לשדר באמצעות לוויין אחר. אנחנו פועלים גם במקומות ובערוצים אחרים, להפסיק את השידורים הללו". 
 

במסגרת המאבק בהסתה הפלסטינית, סגר בסוף השבוע צה"ל תחנת שידור של הג'יהאד האסלאמי ברמאללה, שהסיתה נגד ישראל, נתניהו אמר במהלך הישיבה כי " אין כאן שום שאלה של חופש עיתונות אלא של הפסקת הסתה לרצח". הוא הוסיף כי "במקביל, אנחנו מקדמים השבוע חקיקה מהירה של חוק שיעניש את אלה שמעסיקים שוהים בלתי חוקיים בישראל וגם מסיעים או מלינים אותם. צריך להבין שחלק גדול מהמפגעים הם שוהים בלתי חוקיים שנמצאים בישראל או חדרו לישראל בדרך לא חוקית.".