במצוקה כלכלית? ח"כ אורן חזן (הליכוד) חייב לעיריית תל אביב-יפו 4,000 שקלים על דוחות חניה ולא מסוגל לשלם את החוב בשל בעיות כלכליות, כך פורסם הערב (שני) בערוץ 2.



ככל הנראה מדובר בחוב מקורי בגין דוחות חניה של 1,600 שקלים שתפח ל-4,000 שקלים וכי הרכב המדובר רשום תחת שם חבר הכנסת אך שייך לאביו, יחיאל. האב ביקש מהעירייה לשלם את החוב המקורי בלבד ושם סירבו ואמרו לו שיכתוב בקשה רשמית לפיה החוב לא משולם בשל בעיות כלכליות. ח"כ חזן התייחס לכך ואמר כי מדובר בחוב ישן של קנסות חניה על רכב שירד מהכביש ושבו השתמש אביו. עוד אמר כי "תמוה שהעירייה בחרה להעביר לתקשורת דיווחים שהם בחזקת 'הרצחת וגם ירשת', רק כדי לקבל פרסום".



כנראה שזו לא תקופה כל כך טובה עבור ח"כ חזן שרק לפני כחודש התפטר מוועדות בכנסת בהן הוא מכהן לאחר שאמר: "אני מתפטר מחברותי בוועדת הכספים ומחברותי בוועדה לביקורת המדינה. לא ייתכן שלאחר מספר לא קטן של כישלונות לקואליציה בהצבעות ולאחר שנכחו 29 חברי כנסת בלבד מהקואליציה בהצבעה האחרונה שנפלה, יטפלו עלי את האשמה. ומיד, בצעד חריג וחסר תקדים שבא בעיקר כדי להפחיד את שאר חברי הכנסת, ידיחו אותי מוועדות. כל זה על מנת להוריד את האשמה ממי שבאמת צריך לקחת אחריות, יו"ר הקואליציה".