חזית ראשונה לדני דיין עוד בטרם נכנס לתפקידו כקונסול הכללי בניו יורק. לאחר שכינה את ארגון ג'יי סטריט, השדולה היהודית-דמוקרטית בראיון לתקשורת הזרה, כ"אנטי ישראלית" ו"לא יהודית".



בשדולה מיהרו להוציא תגובה חריפה בה אמרו כי הם מאוד מוטרדים מהערותיו של דיין: "דני דיין ימצא בניו יורק, היכן שהוא עתיד לשרת, כי רבים בקהילה היהודית דוגלים בעמדות הקרובות יותר לתפיסת העולם שלנו מאשר לשלו. הוא יגלה כי הרבה יותר מועיל להיות חלק מדיון על נושאי המחלוקת שעל הפרק, מאשר לצאת בהתקפות פרסונליות על מספר רב של יהודים באזור ניו יורק שלא מסכימים איתו".



לדברי הארגון, "הכפשות כאלה המעבירות ביקורת על האמונה שלנו צריכות פשוט להיות מחוץ לתחום עבור נציג רשמי של ממשלת ישראל. אף כי אנחנו מעריכים את תגובתו של דיין כי מה שאמר היה, במילותיו, 'במידה מסוימת לא דיפלומטי' - היינו מעדיפים שהוא פשוט יגיד שהיא אינה נכונה".



בתגובה אמר דיין למעריב, כי אמר את הדברים עוד בטרם מונה לתפקיד הקונסול בניו יורק: "אני מאנשי הימין המעטים שמעולם לא החרים את ג'יי סטריט אלא להפך, הקפדתי לשמור על דיאלוג פתוח עם מנהיגי הארגון ואני מעריך מאוד את ג'רמי בן עמי שעומד בראשו. כל זה לא אומר שאין לי ביקורת קשה על המדיניות שלהם. אני מאמין שלתמוך בנציגים לקונגרס או לסנאט שמאשימים את ישראל זה לא פרו ישראלי ולא תומך בשלום וכאדם פרטי הבעתי זאת. אני מסכים שזה היה בצורה לא דיפלומטית".