שר האוצר, יו"ר מפלגת 'כולנו' משה כחלון התייחס היום (חמישי) בכנס 'כולנו' הראשון להגבלת שכר הבכירים ואמר: "אני בעד חגיגות, אבל חגיגות שכולם משתתפים בהן. אם יש מישהו שמגיע לו שכר כזה נמצא בחו"ל - וקוראים לו מסי. אין בן אדם בעולם ששווה 2.5 מיליון ש"ח. זה לא ערכי, זה לא נכון, וזה לא צודק. אדם יוצא לעבודה לפנות בוקר, כדי לעבוד קשה ולא לסגור את החודש".

כחלון סיפר על העבודה בתוך הממשלה ואמר "יש בעיות קשות בקואליציה. אנחנו כבר חודשיים לא מביאים חוקים שנויים במחלוקת כי אין רוב. יש ח"כים מהליכוד שכבר לא מגיעים להצביע חודשיים. מפלגת כולנו היא הרגל הכי יציבה בקואליציה. אנחנו לא רוצים לעזוב את הממשלה אבל הגיע הזמן שהשותפות שלנו יפתרו את הבעיות שלהן. הגיע הזמן לעשות סדר. הבעיות של הקואליציה הן שלהן ולא שלנו. אנחנו הקול השפוי בממשלה שלא נותנים להם להשתולל. מפלגת כולנו היא המפלגה הלאומית, כלכלית, חברתית היחידה במדינת ישראל והיא תרוץ כמפלגה עצמאית גם בבחירות הבאות".
 
"אם מישהו חושב שתקציב דו שנתי הוא תעודת ביטוח ליציבות הקואליציה הוא טועה", הכריז שר האוצר. כ-1,200 תומכים של כולנו הגיעו לכנס השנתי של המפלגה בהיכל התרבות חבל מודיעין.