סערת "חוק גירוש המחבלים": שר התחבורה והמודיעין, ישראל כ"ץ, פרסם היום (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו פוסט המתייחס לסוגיית הריסת בתי המחבלים בו הוא גורס כי הרס בתי המשפחות איננו מספיק וכי יש לפעול לגורשם של משפחות המחבלים אל מחוץ לגבולות המדינה. 



בפוסט כתב השר ישראל כץ: "משפחתו של המחבל מוהנד חלבי, שרצח את נחמיה לביא ואהרון בנט ז״ל בפיגוע דקירה בעיר העתיקה, רכשה אתמול וילה חדשה מצפון לרמאללה (בתמונה) במקום ביתה שנהרס. הווילה בגודל 360 מ״ר נרשמה בטאבו ע״ש אביו של המחבל שאפיק. כמו שאמרתי: הריסת בתים מייצרת הרתעה חלקית, גירוש משפחות מחבלים לעזה או לסוריה תייצר הרתעה מוחלטת. אם שאפיק ודומיו היו מגורשים במקום לקבל וילה מפוארת היו מונעים מבני משפחתם לרצוח יהודים. אני נחוש להמשיך את החקיקה בכנסת מיד לאחר הפגרה". 



כזכור, ועדת הכנסת אישרה בחודש הקודם את בקשתו של כ"ץ לאפשר את זירוז הליכי הצעת החוק לגירוש משפחות מחבלים מישראל. ההצעה אושרה ברוב של 11 תומכים מול שני מתנגדים. בתום הדיון אמר השר כ"ץ: "החוק הזה יעביר מסר ברור למשפחות המחבלים - אם זה יקרה אתם תעופו לסוריה, תגורשו לעזה, לא תחזרו לכאן. לכן, תפסו את הילדים ותמנעו מהם לעשות פיגועים".



בהציגו את הצעת החוק שיזם, כרך השר כ"ץ את המלחמה בטרור בארץ עם הפיגוע שהיה בבלגיה ואמר: "אחד האמצעים שיכול להתריע מפני פיגועים ולמנוע אותם, אלה אותן משפחות מפגעים. כל מי שקורא לבלגים להתעורר אחרי הפיגועים אתמול, לחוקק חוקים ולהיערך לטיפול בטרור, חייב לתמוך בחוק לגירוש משפחות מחבלים. זהו חוק שנועד לייצר הרתעה ולמנוע את הטרור כאן אצלנו".




 

משפחתו של המחבל מוהנד חלבי, שרצח את נחמיה לביא ואהרון בנט ז״ל בפיגוע דקירה בעיר העתיקה, רכשה אתמול וילה חדשה מצפון לרמאל...

Posted by ‎ישראל כץ‎ on Wednesday, April 6, 2016