יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, מתחה הבוקר (שני) בדף הפייסבוק שלה ביקורת נוקבת על המחנה הציוני בעקבות הביקורת שנשמעה מבכירים במפלגה, על ח"כ זוהיר בהלול לנוכח אמירותיו לגבי הדוקר בחברון. גלאון טענה כי המפלגה "מנסה להפוך לליכוד ומתקרנפת". 
 
"האמירות של זוהיר בהלול הן לא העיקר בסערה הציבורית של הימים האחרונים. הסיפור האמיתי הוא על איך חברי הכנסת של המחנה הציוני זורקים את חברם לסיעה לכלבים, ועל למה הם עושים את זה. למרבה הזוועה, הסיבה היא ממש לא מה שהוא אמר, אלא העובדה שהוא ערבי", כתבה גלאון. 
 
יו"ר מרצ טענה כי העבודה מנסה להפוך לליכוד: " רואים פה קמפיין פחדני ומבוהל של מפלגה, שמנסה בעקביות להפוך לליכוד ב', וכל פעם מחדש נחרדת לגלות שעדיין יש בה אנשים שמסרבים לקחת בזה חלק".

"חבורת מתקרנפים מבוהלת". גלאון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90
"חבורת מתקרנפים מבוהלת". גלאון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90


"כבר שנה שהמחנה הציוני מנסה לזחול לתוך הקואליציה הגזענית של נתניהו בנסיון מעליב למכור את העקרונות של הציבור שלהם כדי לקבל תעודת הכשר מהימין הקיצוני", כתבה גלאון. "זוהיר בהלול נפל עליהם כמו מתנה משמיים - הוא לא רק דעתן וישר אלא גם ערבי, וכדי להפוך את המחנה הציוני לליכוד ב' צריך קודם כל לטהר את מחננו הציוני מערבים", הוסיפה. 
 

לטענת ראשת מרצ, "המחנה הציוני היה צריך להגן על זוהיר בהלול, שמייצג דו-קיום, שלום ומתינות, וחברי הכנסת של המפלגה צריכים לקום כל בוקר ולהגיד תודה שהוא מוכן בכלל להיות מזוהה איתם". היא סיימה את דבריה וכתבה: "לצערי מהימים האחרונים ברור, שאם זה היה תלוי בחבורת המתקרנפים הזאת, הם היו מעדיפים להחליף את זוהיר בהלול בבצלאל סמוטריץ'".