חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) התייחסה הבוקר (חמישי) בראיון לגל"צ לדבריו של יו"ר המפלגה יצחק הרצוג, שאמר אמש כי לא ייתן יד למשפטי שדה שיתנהלו נגדו במפלגה ואמרה: "אני  מבינה לליבו כי אני מבינה שהוא במצוקה ובתקופה קשה. מטבע הדברים אדם בסיטואציה כזאת מרגיש מאיים ואפילו נרדף. ככל הידוע לי אין בסיס לתחושת הנרדפות שלו".

"אני לא יועצת תקשורת של בוז'י. אני חושבת שההתנהלות הנכונה בסיטואציה כזו קשה היא התנהלות מכובדת בלי לחפש מלשינים, בלי לפזר אזהרות ואיומים. אפשר להגיד בגילוי לב 'קשה לי, אני עובר תחושה קשה, להביע אמון ברשויות החוק ולהסתפק בכך", אמרה יחימוביץ' למראיינים יועז הנדל וספי עובדיה.

עוד הוסיפה ח"כ יחימוביץ כי "עם כל הכאב המובן של בוזי שיש לו משפחה וילדים והוא בן אדם, זו לא סוגיה פרטית שלו. זה מקרין על כולנו כמפלגה. אנו בתקופה לא טובה וברור שזה מייצר לנו נזק. הוא אמור להרחיק את הסוגיה הזאת מהסוגיה הפנים מפלגתית ולא לקשור בין שני הדברים".

כשנשאלה על טענותיו של הרצוג כי גורמים פוליטיים עומדים מאחורי החקירה אמרה: "גם אני כעיתונאית לשעבר וכשליחת ציבור בהווה יודעת שתחילת חקירת משטרה נובעת מאדם שיש לו מידע. השאלה לא מי המלשין. זה לא מקובל עלי. לגבי בוז'י אני מקווה שהאמת תצא לאור".

יחימוביץ' גם אמרה כי הכנס שכינסה השבוע בנוכחות מאות פעילים לא היה קשור לעניינים פוליטיים או מפלגתיים, אלא בא לציין עשור לפעילותה כפוליטיקאית.