התגובה של השמאל לממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון להציג הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה שתיערך ברמת הגולן, סרט המסכם את הישגי ממשלתו. בתגובה שחרר ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) סרט תגובה בשם: "ההישגים של ממשלת נתניהו – האמת". 

"אם לא נחליף אותם מהר – הם ישארו פה לתמיד", אומר ח"כ מרגלית בסרטון, שהוציא לדבריו לבוחרי המרכז והשמאל הישראלי, בו נראים הרחובות בישראל כפי שיראו בשנים הבאות, אם הימין יישאר בשלטון, עם "רחובות" על שם נוער הגבעות, אורן חזן והצל. הסרט החדש הוא חלק מקמפיין התפקדות חדש למפלגת העבודה, תחת הסיסמא "מתחילים את העבודה מחדש" שפתח  מרגלית.
 
ח"כ מרגלית אמר עם תחילת הקמפיין: "הגיע הזמן שציבור המרכז והשמאל יפסיק לקטר, ויתחיל לפעול. אנחנו לא יכולים לראות את הרחובות שלנו משתנים מול עינינו, לקבל את האלימות, ההסתה, הגזענות, שנאת האחר, הזנחת הפריפריה, ולהמשיך לשתוק. אין לנו את הפריבילגיה להתייאש". 
 

מפלגת העבודה היתה ונשארה האלטרנטיבה היחידה לשינוי, והשינוי מתחיל בלקחת חלק בקביעת פניה ודרכה של המפלגה. במקום שנעסוק במריבות פנימיות – דווקא היום אנחנו צריכים להיות מאוחדים נגד נתניהו. לכן לא משנה במי אתם תומכים - דווקא היום – זה הזמן להצטרף ולהתפקד לעבודה", הוסיף מרגלית.