יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב הבוקר (שני) לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגדו אתמול במהלך כנס של הליכוד בכפר המכביה. נתניהו אמר כי "תנועת הליכוד עומדת ותמשיך לעמוד בראש המחנה הלאומי שמנהיג את מדינת ישראל. אני רואה שאתם רואים מעת לעת את הניסיונות הבלתי פוסקים להפיל את הממשלה בראשותנו. יש מי שאפילו חובר לאיימן עודה, מי שמציג את עצמו כימני וחובר לאיימן עודה להחליף את ממשלת הימין בממשלת שמאל קיצוני. זה לא יקרה". 


 


יו"ר ישראל ביתנו כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "שמעתי אתמול את דבריו של נתניהו נגדי וגיחכתי: האיש מקיסריה מכנה את האיש מנוקדים שמאל. אותו איש שרק לפני שבועיים היה כפסע מצירוף מפלגת העבודה לממשלתו. אותו נתניהו שמשנה את דעותיו מיום ליום, בהתאם לכיוון הרוח". 



ליברמן הוסיף: "צר לי על נתניהו, כנראה שהלחץ קשה לו: הממשלה צרה ואי-אפשר להרחיבה, הסקרים לא טובים, המציאות זו לא תכנית כבקשתך אז הוא נלחץ ויורה לכל עבר. אבל היסטריה זו לא תכנית עבודה, חבל. אני מקוה, אדוני רה"מ, שתנצל את החג הקרוב לנוח ולהירגע קצת ושלמרות הכל יהיה לך פסח כשר ושמח". 



 


בשבת טען ליברמן שהממשלה מנהלת מו"מ עם חמאס בתיווך מצרים ובליכוד תקפו אותו בחריפות. "ליברמן מנסה לעשות הסבה מקצועית מפרשן פוליטי כושל לפרשן צבאי שלא עומד בתנאי הסף", נכתב בהודעה שהוציאה המפלגה, "אדם שהכדור היחיד ששרק לו ליד האוזן הוא כדור טניס, אדם שלא הוביל מימיו אפילו לא חייל אחד לשדה הקרב ולא קיבל החלטה מבצעית מימיו, אדם שלא שרד ישיבת קבינט אחת מתחילתה ועד סופה, לא יכול להיות פרשן צבאי".