לא פראייר: שר הביטחון משה בוגי יעלון הגיב לצעקות נגדו בעצרת למען אלאור אזריה, החייל שירה במחבל בחברון, בצורה שלא תשאיר מקום לספק. בהתייחסות למפגינים ששרו "בוגי זה שם של כלב", פירסם הערב (רביעי) השר בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, הבהרה במילים האלו: "רק לחדד: זה לא בּוּגי, זה בּוֹגי". 






כידוע, אתמול התקיימה עצרת למען בחייל, שיעלון יצא בחריפות נגד ההרג שביצע וכינה את האקט "התבהמות", במהלך שהקים עליו רבים מהמחנה הימני. אתמול כ-2,000 בני אדם הגיעו לעצרת שמאחוריה עמדה משפחתו של החייל ואיש התקשורת שרון גל. העצרת התקיימה כסדרה על אף הביקורת הציבורית והפוליטית שעוררה ולמרות שהאמנים אייל גולן ודוד ד'אור ביטלו את השתתפותם. המונים הגיעו לכיכר מצוידים בדגלים ובשלטים עם הכיתוב "לשחרר את אלאור", "מחבל מת לא מפוצץ אוטובוסים", "היום אלאור - מחר הבן שלך" ו"מחבל מת חוזר לרצוח יהודים". במקום נשמעו קריאות: "ביבי הביתה", "מוות למחבלים", "הוא גיבור" ו"עם ישראל חי".

את העצרת פתח שרון גל שאמר כי "ידענו שעם ישראל בעד צה"ל, עם ישראל אוהב את הלוחמים ויתייצב בכיכר כדי לתמוך בהם. באנו לכאן כדי להעביר מסר, מסר מלכד של אחווה, מסר של רעות, של כל ישראל ערבים זה לזה".

בעמוד הפייסבוק של "שלום עכשיו" פירסמו את הסרטון אליו התייחס יעלון, בו מופיעים המפגינים אליהם התייחס יעלון, תחת הכיתוב "שרון גל ומארגני ההפגנה ניסו לשכנע את הציבור שההפגנה בכיכר רבין היא הפגנה של אהבה. בסרטון שכאן תגלו בעצמכם את השנאה והקיצוניות ששלטו בקהל". 





כזכור, מספר ימים לאחר אירוע הירי בחברון לאחר תקף יעלון את אלה שיצאו נגד ראשי הצבא על חקירת החייל: "מה אתם רוצים? צבא מתבהם שאיבד חוט שדרה מוסרי? אני גאה על זה שהמ"פ הצביע שזה אירוע חריג. לצערי גם מתוך הקואליציה, כולל שר שבמקום להתקשר לשר הביטחון לפני שהוא יוצא לתקשורת, התקשר כדי לעודד ולתמוך. מי שסרח צריך לתת את הדין. ואני מבקש מכם לא להתערב בדברים שהם בנימי הנפש. האמירות האלה מבלבלות את החיילים באשר הם. אחר כך נבדוק האם יש קשר בין ההתלהמות ברשת וכל מיני אמירות של פוליטיקאים לגבי החייל שקיבל החלטה לעשות מעשה שהוא מעבר על החוק ועל ערכי המוסר שלנו".