סוער בעבודה: ח"כ שלי יחימוביץ' תקפה היום (חמישי) את דבריו של יו"ר המפלגה יצחק (בוז'י) הרצוג, שעורר סערה לאחר שאמר כי על מפלגת העבודה להפסיק ולהיתפס כ"אוהבי ערבים". שלשום אמר הרצוג באירוע מפלגתי כדי לסחוף מצביעים צריך להפסיק לתת את התחושה שחברי המפלגה "אוהבי ערבים". דבריו של יו"ר האופוזיציה עוררו מחאה בתוך מפלגתו, כשחברי הכנסת שלי יחימוביץ' וזוהיר בהלול תקפו אותו בחריפות.



בפוסט שפרסמה הבוקר בעמוד הפייסבוק שלה, התייחסה יחימוביץ'' להפגנה שנערכה בכיכר רבין למען החייל אלאור  אזריה, וכתבה: "האם כעת יותר ברור למה כה פסול להתרפס בפני הגזענים שונאי צה"ל והמדינה האלה, להסביר להם בבדחילו ורחימו שחלילה איננו ״אוהבי ערבים״? כמה שגוי לבסס את הגדרת זהותנו הערכית על בסיס ה״קללות״ שהם מטיחים בנו?". 



יחימוביץ' הוסיפה: "למי שעוד קנה את השקר השקוף, שהפגנת הגועל דלת המשתתפים בכיכר היתה הפגנה למען צה"ל: התמונה מתוך כתבה בחדשות 2 אמש. ההערה קרת הרוח היא של שר הבטחון רב אלוף במיל׳ משה בוגי יעלון, בציוץ שלו בטוויטר". לכך הוסיפה ח"כ יחימוביץ' תמונה מחדשות ערוץ 2 אמש, בו נראה אחד המפגינים כאומר: "בוגי זה שם של כלב". 



אתמול עקץ את הרצוג גם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שצייץ בטוויטר כי "ערביי ישראל מהווים כ-20% מהאוכלוסיה. הם אינם נוהרים ואיננו שונאים אותם". הרצוג ענה לביקורת על דבריו וצייץ בטוויטר: "שמעתי שיש כמה שלא מרוצים מהגישה הציונית שלי. אם הם רוצים שיו"ר המחנה הציוני יעדיף את האינטרסים של הפלסטיניים, יש לי מסר בשבילם: שיחשבו מסלול מחדש".