המכרז החדש לרכישת רכבי השרים הוגבל לתקרה של 250 אלף שקל למכונית. דני פרומצ'נקו, עורך המגזין "אוטו", הסביר לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" באיזה רכב כדאי להם לבחור. גזית התרעם שמדובר בסכום גבוה מדי, ופרומצ'נקו אמר: "ש-250 אלף שקלים יהיו כל ההוצאות שלהם. המכונית שאני הכי אוהב ביניהן היא ה'סקודה סופרב' החדשה, מכונית מצוינת. הבעיה היא שלחברי הכנסת יש כזו, אולי עם מנוע יותר קטן, אבל זה נראה כאילו שהם נוסעים באותו האוטו".

"ה'שברולט אימפלה' החדשה היא אוטו מאוד מאוד גדול, שנותן את האווירה של פעם. 'מאזדה 6' זה אוטו מצוין אבל קצת עממי מדי, יש יותר מדי בסביבה. ה'אופל אינסיניה' אחלה אוטו אבל הוא טיפה קטן, אם השר יושב מאחורה ויש לו נהג. ה'סקודה' מאחורה פשוט מרווחת ברמות".

גזית הדגיש שראוי ששרים ייסעו במכוניות שמזהמות פחות את האוויר. 
"הם היו יכולים לנסוע במכוניות היברידיות", ציין פרומצ'נקו, "בכל המכוניות היום, כאשר יוצא מודל חדש, הוא צורך פחות דלק, כי המנועים הקטנים עם הטורבו חוסכים בדלק. 'מאזדה' איכשהו חוסכים בדלק בלי טורבו, אני לא יודע איך". גזית ציין שב'שברולט' המראות לא מתקפלות אוטומטית כשמכבים את המנוע, ופרומצ'נקו השלים: "אז יכולה להיות בעייה כי באוטו כזה גדול מישהו עלול לפגוע לו במראות".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו