רון לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי, ושליח נתניהו לשעבר למשא ומתן עם סוריה, נאם היום (ראשון) בכנס השנתי של הג'רוזלם פוסט בנייו יורק, ותקף את האו"ם כ"קרטל אנטי-ישראלי" עם "אובססיה נגד ישראל. יותר מ-70 שנים שאויבי ישראלים מנסים לנצח את ישראל בדרכים צבאיות וכלכליות, אבל עכשיו הם מנצחים בזירה הפוליטית", אמר לאודר. "בלי פתרון של שתי מדינות, הם ימשיכו לנצח". 
לאודר טען שחלק מקבוצות ה-BDS הוא "לא יותר מכלי גיוס לתנועת האחים המוסלמים", ותקף אוניברסיטאות על כך שהן מעודדות "שיח ג'יהאדיסטי". לאודר טען כי הוא מכין רשימה של תומכי ה-BDS הקשים ביותר ויפיץ את שמותיהם בעיתונים ברחבי העולם. הוא אמר ש"מעולם לא היה זמן טוב יותר לשלום", בזכות ה"ממשלה החזקה" בראשות בנימין נתניהו ועם שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן. 
 
"אנחנו לא הקורבן. זה לא יימשך עוד. נשים סוף ליחס המחפיר של האו"ם לישראל. האו"ם הפך למקום אנטי ישראלי כפלטפורמה לגינוי ישראל. מועצת זכויות האדם החליטה 67 החלטות שמגנות את ישראל ורק 61 נגד העולם כולו. איפה הזעם נגד סוריה ועיראק, צפון קוריאה או איראן שתולה נשים והומואים", אמר לאודר. 
 
לדברי לאודר, האו"ם צריך להפסיק לתת ביטוי לרודנים שמפנים אצבע מאשימה לישראל. צריך להיות ברור שמי שמצביע נגד ישראל באו"ם מצביע נגד ארצות הברית". לאודר התייחס להחלטת אונסק"ו שמכחישה קשר בין העם היהודי להר הבית והכחשת צרפת שאומרת שהצבעתם היתה טעות. "זאת טעות אחת יותר מדי. אנחנו צריכים להתחיל לחשוב מי החברים שלנו וכמה מימון אנו נותנים לאו"ם", אמר.