מאז כינונה של הכנסת ה־20, ב־31 במרץ 2015, ועד היום, התחלפו בה 12 חברי כנסת, שאליהם הצטרף שלשום גם השר אבי גבאי (כולנו), שהתפטר מהממשלה. גבאי אינו חבר כנסת. בשלב זה עדיין לא מדובר בשיא משום שבכנסת ה־15 התחלפו 20 ח"כים, אך היה זה לאורך הקדנציה כולה ולא בתוך כשנה מיום כינונה. ואלה המתחלפים בכנסת הנוכחית:



שרן השכל (ליכוד) במקום דני דנון.


עודד פורר (ישראל ביתנו) במקום שרון גל.


אלעזר שטרן (יש עתיד) במקום שי פירון.


שולי מועלם רפאלי (הבית היהודי) במקום נפתלי בנט.


אבי וורצמן (הבית היהודי) במקום ינון מגל.


נפתלי בנט (הבית היהודי) במקום אבי וורצמן.


אמיר אוחנה (ליכוד) במקום סילבן שלום.


יגאל גואטה (ש"ס) במקום משולם נהרי.


אכרם חסון (כולנו) במקום משה כחלון.


יהודה גליק (ליכוד) במקום משה יעלון.


יעקב אשר (יהדות התורה) במקום מאיר פרוש.


אבי גבאי (כולנו), התפטר מהממשלה.



יש לציין כי אבי וורצמן כיהן כח"כ 32 שעות במקום ינון מגל. לאחר מכן החליף אותו בנט, שחזר מהכנסת לאחר שהתפטר במסגרת החוק הנורווגי לטובת שולי מועלם רפאלי.



הרבה מהשינויים הללו לוו בהד ציבורי גדול. כזכור, אבי גבאי התפטר מהממשלה ביום שישי האחרון, והסביר שהסיבה למעשה היא אי השלמה עם הדחתו של משה (בוגי) יעלון מתפקיד שר הביטחון: "השבוע, שנה לאחר שמוניתי לתפקיד הגיעה הצפרדע שכבר לא יכולתי לבלוע. הדחתו של יעלון ומינויו של אביגדור ליברמן כשר הביטחון הוא צעד יוצא דופן אפילו בעולם הציני של הפוליטיקה". יעלון התפטר רק לפני כשבוע וחצי בצעד פתאומי, שנבע מתוך חוסר אמון בראש הממשלה. יעלון הודיע לציבור על החלטתו באמצעות חשבון הטוויטר שלו וכך כתב: "הודעתי הבוקר לראש הממשלה כי בעקבות התנהלותו בהתפתחויות האחרונות, ונוכח חוסר האמון בו, אני מתפטר מהממשלה ומהכנסת ונוטל פסק זמן מהחיים הפוליטיים". 



לעומתם, פרישתם של סילבן שלום וינון מגל נבעה מנסיבות אחרות: מגל העיתונאי לשעבר ביקש לסיים את תפקידו כחבר כנסת אחרי שארבע נשים סיפרו כי הטריד אותן מינית, ושלום פרש אף הוא בצל האשמות הטרדה מינית בינהן עובדת לשעבר בלשכתו אשר טענה כי סבלה לכאורה ממסכת הטרדות ונגיעות שנמשכה למעלה משנה.