מינויו של אביגדור ליברמן לשר הביטחון, תפקיד אותו ממלא לרוב בישראל מי שהיה בעבר קצין בכיר, גרם לתגובות עוקצניות וביקורתיות רבות. ליברמן, שהשתחרר בדרגת רב"ט, החליט להגיב לדברים בפרסום בעמוד הפייסבוק שלו בו כתב את עיקרי המידע הניתן בפרסום אודות שירותו. 

״בימים האחרונים אני מקבל שאלות ופניות רבות מאנשים (בעיקר עיתונאים - אבל גם הם אנשים...) שרוצים פרטים על שירותי הצבאי. אז כן, אתם יודעים שלא הייתי רמטכ״ל... אבל הנה מה שאולי אתם לא יודעים ועבור כל מי שרוצה לדעת"', כתב ליברמן. "רב״ט אביגדור ליברמן - מ.א. 3465045. עשיתי טירונות במסגרת עתודה אקדמאית בבסיס בה"ד 3 בהכשרה של רובאי 03. שירתתי בסדיר בין השנים 1982-1983 במסגרת שלב ב'".


 
ליברמן המשיך והציג את שירותו: "תפקידי בשירות הסדיר היה מש"ק הגמ"ר (הגנה מרחבית) בממשל הצבאי בחברון. מפקדי בתקופת הסדיר היה אלוף משנה (במיל') ימיני כנען, שהיה אז סגן מפקד הממשל הצבאי בחברון והיום הוא מפקד הממשל הצבאי יו"ש במילואים. לאחר השירות הסדיר עברתי קורס בבסיס התותחנים בשיבטה ושרתתי במילואים במסגרת גדוד 942 תומ"תים. המג"ד היה שמוליק וייס. שרתתי במילואים עד לשנת 1996, אז התמניתי למנכ"ל משרד ראש הממשלה. בתקופתי כחייל מילואים עשיתי בממוצע 25 ימי מילואים בשנה, כולל כל תקופת מלחמת המפרץ הראשונה, אז גוייסתי למשימות בט"ש במחנות הפליטים עסכרים".

שר הביטחון סיים במסר: "כל חייל שמתגייס מכיר את הפתגם שטבע נפוליאון ש"כל חייל נושא בתרמילו את שרביט הגנרל״, אז עכשיו כל חייל בצה״ל יודע שהוא נושא בתרמילו גם את שרביט שר הביטחון - וזוהי בהחלט גאווה למדינת ישראל!״