"אלה היו שבועות לא קלים, אבל התוצאה מצוינת. זה היה שווה את זה. שיפרתי את ביטחון אזרחי מדינת ישראל וחיילי צה"ל", אמר היום (שבת) שר החינוך נפתלי בנט בראיון ל"פגוש את העיתונות" בחדשות 2, כשהוא מתייחס לדרישתו לספק לחברי הקבינט מזכיר צבאי. "כשהגוף העליון שאמור לקבל החלטות של לשלוח אנשים למלחמה עיוור - זה אסון, ולא הייתי מוכן שזה יקרה יותר. אני שמח שבסופו של דבר ראש הממשלה הבין שחייבים לתקן את הקבינט. יש פה אקט היסטורי מאוד משמעותי".

בנט המשיך והתייחס גם להתפתחויות המדיניות האחרונות, ולטענתו של שר הביטחון החדש, אביגדור ליברמן כי הוא תומך בפתרון שתי מדינות. "אני מתכוון להחזיק את ההגה המדיני-בטחוני, ולא לתת לאף אחד להוביל אותנו למקום לא טוב. אנחנו המפלגה היחידה, ואני המנהיג היחיד, שאומר שלא תקום פה פלסטין, ואעשה הכל בשביל זה. נעמוד כצוק איתן נגד טעויות היסטוריות כמו ההתנתקות. אם ידברו על קווי 67' אני אפיל את הממשלה – וגם אלחם ואנצח", אמר השר.
בנט התייחס ליחסיו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואמר: "אני מכבד אותו. אני לא אריב סתם, רק במקומות חשובים, על נושאים עקרוניים. יש לי חוק – לעולם לא אדבר על מה שהיה כשהייתי ראש לשכתו של נתניהו. אנחנו לא בנובלה, אנחנו מנהלים מדינה. אני עובד מול ראש הממשלה וכשצריך משהו אני יודע לפנות אליו, וזה מה שצריך, אני לא מנסה להיות חבר של אף אחד".  

מהליכוד נמסר בתגובה לראיון: "מדובר בעוד תרגיל יחסי ציבור אופייני מבית היוצר של בנט. בנט יודע היטב שראש הממשלה נתניהו עומד כחומה בצורה נגד חזרה לקווי 67' וחלוקת ירושלים, ומנסה לנכס לעצמו את הקווים שהציג נתניהו ומציג אותם כתכתיבים כביכול לראש הממשלה. זו מצגת שווא".