מחריף המשבר בין הליכוד לש”ס בפרשת רמי סדן. יו”ר ש”ס השר אריה דרעי נועד אתמול לשיחה שנייה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ודרש שוב להדיח את סדן מתפקידו כיו”ר דירקטוריון חדשות ערוץ 10. זאת, לדבריו, “בשל אמירותיו הגזעניות נגד ש”ס ונגד מצביעי התנועה”. דרעי כינס אתמול את חברי סיעת ש”ס לאחר פגישתו עם נתניהו, ועדכן אותם בהתפתחויות. בישיבה נקבע שחברי הכנסת של ש”ס ינסו להביא להחלטה בוועדת הכלכלה של הכנסת להדיח את סדן מתפקידו.

כמו כן קיבלו חברי הסיעה עדכון משפטי בנוגע לעתירה שהוגשה לבג”ץ נגד בחירת סדן. בית המשפט חייב את המדינה להשיב תוך שבוע מדוע לא יוצא צו ביניים נגד המינוי, ותוך חודש להשיב מדוע לא יוצא צו על תנאי נגד המינוי של סדן.בהודעת הסיעה נאמר כי “ש״ס יצאה למאבק נגד הדברים החמורים והגזעניים שאמר רמי סדן כדי לעקור מהשורש אמירות כגון אלה, שלצערנו עדיין קיימות בקרב ציבורים רבים. ש״ס קמה כדי למגר את תופעות הגזענות, תמשיך להניף את דגל המאבק נגד הגזענות ותפעל לשיפור מעמדם של תושבי הפריפריה והציבור המזרחי במדינה”. מחר תתכנס סיעת ש”ס לישיבה נוספת כדי להתעדכן בהתפתחויות ולהחליט על המשך צעדי המאבק.
 
בתוך כך, אתמול פוצץ דיון של ועדת הכלכלה של הכנסת שהתכנסה לדון בפרשה. יו”ר הוועדה ח”כ איתן כבל (המחנה ציוני) החליט לפזר את הדיון מיד עם תחילתו, וזאת במחאה על כך שסדן וגם נציגי ערוץ 10 לא טרחו להגיע לדיון אף על פי שהוזמנו.“רמי סדן התקשר אלי לפני הדיון וסיפר לי פתאום כי הוא חולה”, אמר ח”כ כבל. הוא פנה לעבר הנוכחים באולם ושאל: “מי כאן נציג ערוץ 10?”. היחיד שהרים ידו היה צלם הערוץ שתיעד את הדיון. משנוכח שאיש מאנשי הערוץ  לא הגיע, נעל כבל את הישיבה. “אני רואה זאת בחומרה והדיון לא יתקיים”, אמר והורה למנהלת הוועדה להוציא זימון חדש למחרתיים לכל המוזמנים באופן אישי, כולל חברי הדירקטוריון והבעלים של ערוץ 10. “לא אעבור על זה לסדר היום. מי שלא מכבד אותנו, אנחנו לא נכבד אותו”, אמר ח”כ כבל. אל הדיון הוזמנו בכירי ערוץ 10 ובהם מנכ”ל חברת החדשות של הערוץ גולן יוכפז.
 

סדן מכחיש בתוקף את האמירות שיוחסו לו ואף טען במכתב ששלח לחברי הכנסת של ש”ס, כדי להוכיח כי הוא אינו שונא אותם, שהוא יוצא עם “מרוקאית מופלאה”.
 
שר האוצר משה כחלון התייחס אתמול במליאת הכנסת לפרשת סדן ואמר: "מבחינתי היה אפשר להסתפק בהתנצלות ולהמשיך הלאה". למרות ההצהרות של ש"ס, חבריה שבו אמש להצביע עם הקואליציה, ויו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן העריך שעד היום המשבר ייפתר.