חבר הכנסת אורן חזן מ"הליכוד" הודח אמש מתפקיד סגן יושב ראש הכנסת לטובת ח"כ נאווה בוקר. הבוקר (שלישי) אמר חזן לניסים משעל וחגי גולן ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "זה מאוד צורם לראות שיש יושב ראש כנסת שמפעיל את כל כובד משקלו, יחד עם יושב ראש הקואליציה ולשכת ראש הממשלה, רק בשביל לפגוע בחבר כנסת צעיר ומבטיח. כנראה שאני מפחיד מישהו. זה לא סוד שיו"ר הכנסת הבין מזמן, לשיטתו, שדמותי מאפילה על שלו, וזה מפריע לו".

אתה לא צדיק, גרמת לזה בהתנהלות שלך 
"אני קוטע אותך ואני לא מוכן לקבל את האמירה הזאת. אני מסתכל על ההתנהלות שלי בשנה האחרונה. מהיום שנכנסתי לכנסת אף אחד לא עשה לי הנחות, התחילה מסכת של כזבים ושקרים, שעליה גם תבעתי תביעת דיבה. מישהו נאחז ונתלה עליה, כאילו אני באמת אויב המדינה ואויב הציבור מספר אחד וכל תלאותיה הם על כתפיי". גולן הזכיר שלחזן היו התנגשויות עם חברי כנסת אחרים. חזן אישר והוסיף: "אבל גם יצא בסוף, מה לעשות, זאת המציאות, שפעם אחר פעם אני יצאתי צודק, וזה שדובר אמת, וזה שבאמת יצא בסדר. המציאות היא אחת, והיא מלמדת שמאוד מפריע לאנשים עם העובדה שאני מדבר ואומר את האמת כל הזמן, שאני מדבר בלי 'פוליטיקלי קורקט' ולא עושה חשבון".
 
ההתנהלות שלך מפריעה. למה אתה לא מוכן להסתכל על עצמך בראי? כל מה שעשית הוביל לאן שהגעת עכשיו
"לא", השיב חבר הכנסת חזן, "אני חושב שמה שגרם לי לאן שאני נמצא, זו הנקמנות האישית של יולי אדלשטיין, שסימן אותי סימון של ממש, באמת התנהלות פוליטית דוחה, מגעילה, רדודה, לא שייכת. אגב, אני גם בטוח שמצביעי 'הליכוד' ביום הפריימריז יבואו איתו חשבון פוליטי, מסיבה מאוד פשוטה, אף אחד לא יודע להסביר מדוע בשעתו הוא סרב שאני אנהל ישיבות".


שנה שלמה היית סגן יו"ר הכנסת בלי שניהלת אף ישיבה, אני הייתי נורא נפגע מזה
"לא, אז אני לא נפגע", ענה ח"כ חזן, "בחרתי לקחת על עצמי את תפקיד 'המבוגר האחראי' מבין שנינו. אני לא שיחקתי במשחק הזה. יש מין תחושה בכנסת ה-20 כאילו זה לא מפסיק 'רק' להיות חבר כנסת. אני להפך. זו זכות גדולה להיבחר לכנסת ולשרת את עם ישראל. תמיד אמרתי שתארים וטייטלים הם לא אלה שעושים את האדם, אלא האדם שממלא אותם בתוכן, ואני ממשיך להגיד את זה עם חיוך".


האם אנשיו של חזן ב'ליכוד' ינקמו ביולי אדלשטיין?
"כתוב במקורות 'לא תנקום ולא תיטור', אנחנו לא נוקמים", ענה הח"כ, "אבל אני אומר את זה בצורה ברורה, בסוף, ציבור הבוחרים של 'הליכוד' והציבור בישראל כולו, אגב, אני מסתובב ברחוב ואני רואה את התמיכה, החיבוק, החום והאהבה, אי אפשר להתעלם מזה. בסופו של יום, ציבור הבוחרים של 'הליכוד', שגם לא מבין את משחק האגו הפרטי של האדם, שמצד אחד, אין לו בעיה שימלאו את מקומו אנשים שהם תומכי טרור, שהעכוז שלו יישב איפה שישבו תומכי טרור, רק לא אורן חזן. אז אני די מאמין ובטוח, שציבור המצביעים של 'הליכוד' לא מוכן לסבול את העוול הזה שעושה לי יולי אלדשטיין, שגם איים על ראש הממשלה, שם חרב על צווארו, ואמר לו - אם אורן חזן יהיה סגן יו"ר הכנסת אני אפגע לך בפעילות, אני אתקע לך סיכה, עד כדי כך, זה מדהים".

"מבחן התוצאה הוא דבר אחד", הדגיש ח"כ חזן, "אתמול כנסת ישראל הייתה באמת בבעבוע, בתוך סערה, כשבשעה שיו"ר הכנסת, יו"ר הקואליציה ולשכת ראש הממשלה, עבדו בכל הכוח ובמרץ", "לטובת נאווה בוקר", השלים משעל. "נכון, והיא גם אמרה את זה, ואני רוצה לאחל לה בהצלחה ולברך אותה", ענה ח"כ חזן, "אני מזכיר שהמבוכה של סיעת 'הליכוד', שהתחייבה, שהצביעה בשבילי כבר לפני כשנה, לכהן שנתיים בתפקיד, ואת זה הציבור לא יודע, כל הסאגה הזאת, 'הקונץ' שקפצו עליו אתמול, הוא בגלל טעות סופר בכתב המינוי שלי בשנה שעברה, אחרת לא היינו נמצאים במקום הזה, אבל לא נורא, הכל לטובה".