יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מתנער מהפרסומים, שאותם כינה "השמצות" שפורסמו הבוקר (שישי) בתקשורת, לטענתו "מטעם אנשי סדן". ולפיהם, סדן, גרוש בעצמו, ניהל קשר זוגי קצר עם יונה דרעי, גרושתו של שלמה דרעי, אחיו של יו"ר ש"ס.
השר דרעי אמר בתגובה לכך הבוקר כי "רק אמש נודע לי כי רמי סדן וגרושתו של אחי שלמה, נפגשו פעם או פעמיים. אני אף מוכן להיבדק על כך במכונת אמת, וקורא שוב לסדן לעבור בדיקת פוליגרף בדבר אמירותיו הגזעניות נגד ש״ס ונגד כל מצביעי ש"ס".

"הנסיונות של סדן ויחצניו להפיץ שקרים אישיים כדי לחפות על אמירותיו הגזעניות נגד ציבור ענק במדינת ישראל, לא יצלחו ותנועת ש"ס תמשיך להאבק בכל הכלים העומדים לרשותה כדי שסדן לא ייכנס לתפקיד יו״ר דריקטוריון החדשות של ערוץ 10", סיכם דרעי.

אמש, כתב רמי סדן התנצלות בפייסבוק: "אני מבין שדבריי צוטטו באופן שפגע בחלק מהציבור ואני מצטער על כך. הנושא הזה הוא בדם לבי והדבר האחרון שארצה הוא שמאן דהוא ייפגע. אני גאה להיות יו"ר דירקטוריון של ערוץ שבו עוד באותו לילה יכול אחד ממגישי הסאטירה למתוח ביקורת נוקבת עלי בלי מורא ובלי חשש. זה הדי אנ איי של הערוץ והערך המוסף שלו ואני אשתדל לשמור ואף להרחיב את הפעילות שלו".

סדן התכחש לדברים שהוא צוטט כאומר: "יש לנו טענות של איש אחד, בעל עניין מובהק, ששמע אותי אומר לטענתו אמירות גזעניות, שמעולם לא אמרתי, מול 8 חברים בדירקטוריון שהעידו בכתב שהדברים לא נאמרו. אז סלחו לי אם אני לפחות לא מוכן להשלים עם מצב כזה, שבו עושים משפט שדה לאדם על בסיס עדות אחת של בעל עניין, מול 8 עדויות אחרות. אני גם הנחיתי את עורך דיני להגיש תביעה נגד כל מי שימשיך להפיץ את העלילה הזו".

"אני חושב שברור לכם שהתקופה האחרונה לא הייתה קלה עבורי", סיפר היו"ר שמינויו הוקפא. "מה לא הטיחו בי? שאני גזען, שאני שונא מזרחיים, שאני כלי בידי פוליטיקאים. תחקירנים רבים זנחו בין לילה את כל הבעיות במדינה והפכו אותי למטרה עליונה".

"הסיטואציה מבחינתי לא השתנתה", הבהיר סדן, "באתי לתפקיד יושב ראש הדיקרטוריון של ערוץ 10 מתוך תחושת שליחות. אני חושב שהערוץ הוא חשוב וגדול יותר מכולנו, ואני מצפה שאחרי שבג"ץ ידון בנושא, אוכל לחזור לעשות את העבודה האפורה הארוכה והיומיומית, כדי לתרום לחיזוק, פיתוח והגדלת מעגלי ההשפעה של הערוץ על הציבור הישראלי. בערוץ יש שדרה ארוכה של עובדים, מנהלים ואנשי מקצוע בכל הרמות שעושים עבודה מרשימה מידי יום, כזו שבאה לידי ביטוי על המסך, משמחת, מרגשת, מכעיסה, מעציבה ובעיקר נוגעת תמיד בכולנו".

כזכור, בש"ס דרשו למנוע את מינויו של סדן, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לתפקיד יו"ר חדשות 10 לאחר שצוטט אומר לחברי חברי הדירקטוריון בערוץ "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי. אנחנו כאליטה צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".