הסערה עדיין לא מאחוריו: רמי סדן, יו"ר הדירקטוריון החדש של ערוץ 10, הגיע היום (ראשון) לישיבת דירקטוריון ראשונה במשרדי הערוץ כאשר במקביל הפגינו נגדו מחוץ לבניין המשרדים אנשי ש"ס, זאת בעקבות הטענות לגזענות שהופנו כלפיו עם מינויו. כזכור, על-פי הטענות, סדן אמר לחברי הדירקטוריון לאחר מינויו "אני כמוכם באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי". אמירה זו שיוחסה לו גררה הכחשה של סדן ועוררה סערה רבה, שבשיאה בג"ץ דחה את הדרישה לעיכוב מינויו.


ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) אמר בהפגנה היום: "אנחנו רואים פה תחילתה של מחאה ספונטנית כשהבנו שצריכה להיות פה ישיבת דירקטוריון למנות את רמי סדן למרות כל השקרים שלו ועל אף שהוא לא מוכן להיבדק בפוליגרף. כל מה שאנחנו מבקשים מסדן הוא: לך הביתה או שתלך לפוליגרף".

הפגנת אנשי ש"ס נגד מינוי רמי סדן


כזכור, סדן הודיע כי אינו מתכוון להתפטר נוכח העלילה לטענתו. מקורבים לסדן אמרו בעקבות ההפגנה כי "עלילה שחוזרים עליה והג'יהאד שחבר הכנסת גואטה מנסה להוביל נגד רמי סדן על דברים שמעולם לא נאמרו לא ישנו את האמת ולא יביאו לפיטורין".



רמי סדן יוצא ממשרדי ערוץ 10, היום. צילום: אבשלום ששוני
רמי סדן יוצא ממשרדי ערוץ 10, היום. צילום: אבשלום ששוני



בישיבה הציג סדן בפני הדירקטוריון את מה שכינה "תכנית דן" ובמסגרתה ביקש מגולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10, להגיש לו פירוט אודות ייצוג הכתבים בערוץ מהמגזרים השונים - החרדי, האתיופי, הרוסי והערבי. כמו כן, ביקש סדן מיוכפז להיערך לשינויים במידת הצורך. משתתפים בישיבה מסרו כי סדן אמר שהוא רוצה לראות על המסך כתבים מכל המגזרים "כדי שהציבור כולו יוכל להרגיש בבית בערוץ 10".