ח"כ יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד, פרסם לפנות בוקר (שבת) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו טען כי טעה בהתקפתו על עיתונאית "הארץ" נעה לנדאו במהלכה התייחס לבן זוגה, אבנר גבריהו, פעיל 'שוברים שתיקה'. "טעיתי. ההתקפה על נועה לנדאו לקחה את הדיון על "שוברים שתיקה" ועל עתון "הארץ" למקום אישי, תוך אזכור הקשר שלה ושל בן זוגה", כתב לפיד. 
חבר הכנסת הדגיש כי אינו חוזר בו מביקורתו נגד "שוברים שתיקה" ונגד "הארץ", אך אמר ש"נעה לנדאו אינה המשך של בן זוגה. היא עומדת בזכות עצמה". לפיד הוסיף ואמר כי "השמאל הקיצוני תקף לא מעט את ליהיא בשנים האחרונות בגלל דברים שעשיתי. זה לא היה הוגן וכמי שמאמין בשיוויון האשה אני לא רוצה להיות במקום הזה". 

כזכור, אתמול פרסם לפיד סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בו כתב כי "נועה לנדאו, שותפתו לדרך של אבנר גבריהו, המשמיץ הקולני והקיצוני ביותר של ישראל מבין אנשי "שוברים שתיקה", מונתה לעורכת המהדורה האנגלית של "הארץ". המהדורה האנגלית כבר דיווחה בעבר למנוייה בעולם – ביניהם הבית הלבן, הקונגרס האמריקאי והאיחוד האירופי - שרוב אזרחי ישראל תומכים באפרטהייד וחיילי צה"ל טובחים בילדים פלשתינים. יש יסוד להניח שעכשיו זה עוד יחמיר. עוד הוכחה (לא שהיינו צריכים) שבניגוד לכל טענותיהם אנשי "שוברים שתיקה" לא באמת מעוניינים להשפיע על החברה הישראלית פה בבית, הם מעדיפים בהרבה להכפיש אותנו בחו"ל".
לפיד ספג מתקפות נרחבות ברחבי הרשת על הפוסט. בין היתר, כתבה ח"כ ציפי לבני בעמוד הטוויטר שלה: "מישהו יכול לעדכן אותי מה הבעל של ליהיא אמר?".