שר החינוך נפתלי בנט ממשיך במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ויחסו לתקשורת: "בימים האחרונים יש מטח מפתיע של חוקים שמטרתם להצר את החופש של התקשורת, ואולי אפילו לאלף את התקשורת", אמר הבוקר (רביעי) בנט בכנס מזכירי יישובים של אמנה.



דברי השר בנט במהלך כנס מזכירי יישובים של אמנה

לדבריו, "כמנהיג פוליטי, אני מודה שלא קל לקום כל יום מול תקשורת ביקורתית, תקשורת נושכת, אבל זה בדיוק התפקיד של תקשורת במדינה דמוקרטית. תקשורת חופשית היא נשמת אפה של הדמוקרטיה, ועל כולנו לפעול לשמר אותה ככזו". 



גם שרת המשפטים, איילת שקד, מתחה ביקורת על ראש הממשלה. בראיון לגלי צה"ל, אמרה שקד כי ההחלטה לדחות את פתיחת התאגיד וסגירת רשות השידור "תמוהה ולא ברור מה עומד מאחוריה, התאגיד עצמו הודיע שהוא יהיה מוכן בעצמו". שקד הוסיפה כי דחייה שכזו תעלה מאות מיליונים למדינה, כסף מכספי המיסים שייזרק לזבל והזהירה כי הדחייה תביא לחיסול התאגיד. 



מצטרפת הבוקר (רביעי) לביקורת של יושב ראש מפלגתה, נפתלי בנט, בסוגיית חוקי התקשורת שמקדם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והדחייה בפעילות תאגיד השידור החדש.




כזכור, אתמול מתח יו"ר הבית היהודי ביקורת על ראש הממשלה בעקבות דחיית פתיחת תאגיד השידור ביותר משנה "בשעות האחרונות הולכת ומתחוורת לי התמונה. הצבר החוקים להגבלת התקשורת מעורר דאגה עמוקה לעתיד חופש הביטוי. תקשורת חופשית היא הבסיס לדמוקרטיה", כך כתב בנט הערב (שלישי) בטוויטר. 

גורם בליכוד הגיב על דברי בנט אתמול, ואמר כי "תמוה מאוד שהשר נפתלי בנט, שבהובלתו תמכה מפלגת הבית היהודי בחוק לסגירת עיתון "ישראל היום", מביע פתאום חרדה עמוקה לחופש הביטוי".