חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) אושפז אמש בחצות שוב בבית החולים בילינסון, לאחר שהתגלתה בעיה רפואית באזור שבו עבר ניתוח מורכב לפני כשבועיים וחצי. ח"כ חזן מקבל טיפול אנטיביוטי וככל הנראה יישאר גם היום (רביעי) בבית החולים. מחר היה אמור חזן להשתתף באירוע ט"ו באב שאמור להתקיים במועדון באשדוד, אך בשל מצבו הרפואי, לא ברור האם יוכל ליטול בו חלק. 
 
כזכור, לפני כשבועיים וחצי הגיע חזן לבית החולים בילינסון לאחר שחש ברע, ובמהלך אותו סוף שבוע הוא עבר ניתוח בהרדמה מלאה ונשאר להשגחה בת ארבעה ימים במקום. בהודעה לתקשורת מטעמו נמסר אז כי "במהלך הניתוח התגלה וריד שניתק ויצר דליפה גדולה של דם. בסיום הניתוח הועבר חזן לחדר התאוששות".

ח"כ חזן מאושפז בשל דלקת סינוסים, נובמבר 2015. צילום ארכיון

 

"כואבת לי הבטן, הייתי בטוח שזה בגלל השוקו"


אביו של חזן, חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן, סיפר אז בשיחה עם "מעריב-אונליין" על שאירע: "הבן שלנו, אורן חזן, מתאושש מהניתוח המורכב שעבר, הוא עדיין מורדם ואנחנו מחכים שיתעורר". הוא סיפר כי בנו חש בכאבים בבטן, ומשטפי דם: "הבן שלי הגיע בכוחות עצמו בשעה 23:00 בלילה לבית החולים, עשו לו אולטרסאונד ולאחר שגילו במה מדובר הזעיקו את הפרופסור המנתח מביתו. הוא עבר את הניתוח והוא עדיין מורדם בחדר ההתאוששות". האב הוסיף: "הוא יצטרך להמשיך להיות באשפוז לפחות עוד כמה ימים, מדובר בניתוח לא פשוט שלדעתי נובע ממאמץ יתר".

מספר שעות לפני שהגיע לבית החולים, פרסם אורן חזן סרטון דרך חשבון הפייסבוק שלו, בו ענה לשאלות הגולשים דרך הרשת החברתית. במהלך הסרטון גם סיפר על מצבו, ואמר: "הבטן כואבת לי עד עכשיו, אכלתי השבוע אחרי הלילה במליאה צלחת עם שוקו וקורנפלקס. הייתי בטוח שזה בגלל השוקו, מסתבר שלא". בעקבות הניתוח שעבר, בוטלה השתתפותו המתוכננת של חזן במשלחת ח"כים שהייתה אמורה לצאת יום לאחר מכן לדרום אמריקה יחד עם יו"ר הקואליציה דוד ביטן, וחברי הכנסת נאוה בוקר, חיליק בר וחיים ילין.

ביום שחרורו, פרסם חבר הכנסת בחשבון הטוויטר שלו הודעה בה כתב: "בשעה טובה שוחררתי מבית החולים להמשך טיפול ומנוחה בבית. תודה ענקית לכל המברכים והתומכים, אוהב אתכם ומבטיח לחזור לעצמי ולעשייה בקרוב". כעת, כאמור, הוא שב לבית החולים בשל מצבו.
 



חזן הגיע להצבעה עם מכשיר אינהלציה


אין זו הפעם הראשונה או השנייה שחזן מגיע לאשפוז בית החולים. בנובמבר האחרון הוא אושפז בעקבות דלקת סינוסים והתקף אסטמה קשה. בשל כך הוא אף נעדר אז מההצבעה על התיקון בחוק הגיוס. אז סיפר אז ל"מעריב אונליין" על מצבו מבית החולים: "התחלתי להרגיש רע כבר בסוף השבוע, אבל רציתי להיות בוועדת הכספים. הרגשתי על הפנים, הגעתי למיון והחליטו לאשפז אותי. מזל שהגעתי לפני השיא כדי לטפל בעצמי".

יומיים לאחר מכן, הגיע חבר הכנסת עם מכשיר אינהלציה למליאת הכנסת, על מנת להשתתף במהלך ההצבעות הממושכות על תקציב המדינה. "כל הכבוד שבאת, אני באמת דואג לשלומך", אמר נתניהו לחזן, שהגיע לאחר ימי האשפוז בבית החולים. 


"דואג לשלומך". נתניהו וחזן במליאה, נובמבר 2015. צילום ארכיון