בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט שוררים יחסי מתיחות וחשדנות הדדיים זה זמן רב. היום (שלישי) באו הדברים לידי ביטוי בשעה שהשר בנט טען בראיון לערוץ הכנסת כי נתניהו מתדרך עיתונאים נגדו. בראיון לנחמה דואק אמר בנט: "זה מצער אותי שראש הממשלה לא חדל מלהתקיף אותי בתדרוכים האלה במין מרתון כזה".



בנט הוסיף כי הוא "מודע לזה שראש הממשלה לא חדל מלהתקיף אותי בתדרוכים האלה" בעוד שהוא עצמו "עמל לבנות משרד חינוך, מערכת חינוך ובתי ספר מצויינים, וכל היום חוטף את ההתקפות האלה".בנט הדגיש כי "כשניים החברים באותה ממשלה אנחנו צריכים להתנהג בקולגיאליות. אני אמשיך לעסוק בשלי. אני חושב שזה לא נכון כל ההתקפות האלה, אבל אני לא מתכוון לתקוף אותו בחזרה". יצוין כי יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (ליכוד) טען ערב סיום מושב הקיץ של הכנסת כי הבית היהודי מנהל קמפיין נגד הליכוד בזמן שהליכוד עסוק בניהול ענייני המדינה.





כזכור, היחסים בין ראש הממשלה לשר החינוך נמצאים בשפל. בתחילת החודש במהלך ישיבת ממשלה בנושא תאגיד השידור הציבורי, האשימו ב"בית היהודי" את הליכוד בניסיון השתלטות על התאגיד ובפגיעה בחופש העיתונות ובדמוקרטיה, בעוד ב"ליכוד" האשימו כי "בנט ושקד הם יקירי השמאל ותומכים במאמצים לפגוע בראש הממשלה ובשלטון הליכוד".