ח"כ אורן חזן (ליכוד) יזכה ביום חמישי הקרוב לאירוע שבכנסת הוא כנראה יכול רק לחלום עליו – קבלת כבוד. זאת במסגרת אזרחות כבוד שהחליט להעניק לו יו"ר המועצה המקומית באר יעקב. מאחורי היוזמה המפתיעה עומדים שניים, שימי טל, יו"ר סניף הליכוד בבאר יעקב וראש המועצה המקומית ניסים גוזלן.

בהודעה שפרסמו השניים נכתב כי אורן חזן מקבל תואר אזרח כבוד "בהוקרה ובהערכה רבה על פועלך בכנסת ישראל למען אזרחי ישראל בכלל וכוחות הביטחון בפרט וכן על העלאת שכרם של חיילי צה"ל ועל תמיכתך החשובה מול ממשלת ישראל בעזרה התקציבית למען באר יעקב".

התעודה תוענק לו בטקס חגיגי שיתקיים בבית הכנסת "בני ישראל" של יוצאי הודו בבאר יעקב, שיתחיל בתקיעת שופרות וימשך בתפילה חגיגית לכבודם של חיילי צה"ל ומפקדיו, ראש הממשלה ושרי הממשלה ולכבודו של חתן השמחה אורן חזן.

"לא מתייחסים לרכילות צהובה"

יו"ר סניף הליכוד המקומי, שימי טל, העומד מאחורי היוזמה, הסביר: "זו תעודת אזרחות כבוד שאני וראש המועצה מעניקים כבר כמה שנים. בשנה שעברה הענקנו תעודה דומה לשר צחי הנגבי ולפני כשנתיים זכה בה יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין".
שימי טל הבהיר כי התעודה מוענקת מטעמו ומטעם ראש המועצה אך לא מטעם המועצה. "זו תעודה אישית מטעמי כיו"ר הליכוד בבאר יעקב ומטעם יו"ר המועצה ניסים גוזלן ולכן לא מתבקש כאן אישור של מליאת המועצה המקומית", אמר. 
לשאלה האם הוא לא חושש מתגובות של תושבים לנוכח פרשיות שונות ששמו של ח"כ חזן נכרך בהן אמר: "אני לא מתייחס לרכילות צהובה. מבחינתי הכל סיפורים צהובים. הלכתי למשפט הדיבה שאורן חזן מנהל כדי לעודד אותו. אני מאמין בו ותומך בו. עבורי חזן הוא חבר כנסת שעשה רבות למען חיילי צה"ל ולמען אזרחי מדינת ישראל ועל כך מוענקת לו התעודה". 
טל העלה נימוק נוסף, תמיכתו של ח"כ חזן בחייל אלאור אזריה: "אורן חזן עשה הרבה דברים טובים אבל רק על תמיכתו החד משמעית בחייל אלאור אזריה מגיע לו מבחינתי פרס. בניגוד לאחרים שנטשו את החייל אורן בא לבית המשפט וחיבק אותו".