"ברור שלא תהיה התנתקות נוספת, כי מה שהיה טוב לעזה, המקום הצפוף בעולם, לא טוב ליהודה ושומרון". כך אמר גלעד שרון, בנו של אריאל שרון ז"ל, ראש הממשלה לשעבר והוגה תוכנית ההתנתקות מרצועת עזה, בראיון שהעניק לגיליון המודפס הראשון של "מחל־נט חדשות הליכוד", המופץ היום בעשרות אלפי עותקים בקרב פעילי תנועת השלטון.



שרון הסביר כי "עזה, מקום מבודד בין הים למדבר, לא דומה ליו"ש, שמגיע לפרברי גוש דן, ממש עד מסלול הנחיתה בנתב"ג ועד המשוגעים של 'המדינה האסלאמית'. לעולם גם לא נוכל לוותר על בקעת הירדן במובן הרחב שלה, ולעולם לא נוכל לוותר על גב ההר ועל הישובים בקו התפר", הוסיף שרון, "לא סתם אריק שרון הקים את היישובים בצורה כזאת. לא סתם הוא חסם את הרצף הטריטוריאלי בין רמאללה לבית לחם, ועל הדברים האלה צריך לשמור".



גלעד שרון הגן על ההחלטה לבצע את ההתנתקות מעזה ואמר: "זה היה צעד חשוב וחיוני. הרקטה הראשונה נורתה כבר ארבע שנים קודם, ב־2001, וההבדל הוא שאז לא היה ניתן להגיב עליה. עם זאת, זה שאני חושב שהיה נכון לעשות את ההתנתקות לא משליך על העתיד".



שרון, שהתפקד לאחרונה לליכוד ואף שוקל להתמודד בבחירות הבאות בכנסת מטעם מחוז הנגב במפלגה, סיפר לעיתון שעורך יוסי ג'יבלי כי התקבל בתנועה בתגובות חמות מאוד. הוא התחמק מלומר מפורשות כי הוא תומך במנהיגותו של בנימין נתניהו, אך אמר: "נתניהו נבחר והביא הישג גדול. אין לי שום סכסוך איתו. כשיש לי ביקורת, אני מביע אותה. זה מה שיפה בליכוד - שיש דמוקרטיה".



על הסיבות שהביאו אותו לחזור לליכוד, מפלגה שאביו נטש לפני 11 שנים לטובת מפלגה חדשה שהקים, קדימה, אמר: "שרון לא פירק את הליכוד. בוא נזכור שהוא זה הקים את הליכוד. הוא נאלץ לעזוב את הליכוד כי סתמו לו שם את הפה, ניתקו לו את המיקרופון שלוש פעמים. לא היה קל, ואני עזבתי איתו. אבל עכשיו אני חוזר כי הליכוד זה הבית שלי".