הראפר הערבי תאמר נאפר הופיע אמש באמפי הפתוח בפסטיבל הדו קיום בחיפה לאחר שהגעתו לאירוע עוררה גל של התנגדויות, ביניהן של שרת התרבות מירי רגב. אל ההופעה הוא עלה כשהוא מלווה במאבטחים פרטיים ובמאבטחי העירייה. מפגינים במקום קראו לעברו "לך הביתה, בוגד", ובסופו של דבר ההופעה התקיימה כמתוכנן. חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד), התייחס הבוקר (רביעי) להופעת הראפר ואמר לו: "אני אשלח אותך לעזה, בכיוון אחד. אני אסתום לך את הפה".

השיחה בין השנים התקיימה בראיון לתוכנית "פתחי וזמרי בעם" ברדיו גלי ישראל ורדיו דרום, במהלכה סיפר נאפר על ההופעה: "היו בה גם אנרגיות שליליות וגם חיובית", ח"כ חזן לא הצליח לשמור על שקט והתפרץ: "יש לך מילים בשירים כמו 'אנסתם את הנפש הערבית', איך זה קשור לדו קיום?".


הזמר נאפר בתום ההופעה בחיפה, אמש


 


"לא מגיעה לך במה בישראל"

בשלב מסוים של השיחה האווירה התחממה ונאפר ענה לח"כ חזן: "איזה אפס". עוד אמר הזמר: "תראה לי מישהו אחד שיושב באולפן או מהצד שלכם שמכיל בתוכו את קורבנות הפיגועים שהם פי מאה נהרגים יום יום בשטחים". על כך ענה חבר הכנסת: "חבוב, אם אתה תעז להשוות עוד פעם אחת, בי לא נתקלת עוד, אם תעז להשוות בין נרצחים או משפחות שכולות לחלאות אדם, חיות אדם שאין להן מקום בתוכנו - אני מודיע לך שאני אשלח אותך לעזה בכיוון אחד, אתה לא תהיה פה ואני אסתום לך את הפה. חתיכת חצוף".
"לא מגיעה לך במה, לאנשים כמוך לא מגיעה במה בחברה הישראלית, אם תרצה אני אכתוב לך שירים תאמין לי אני כותב נהדר, אבל אתה חתיכת צבוע. אם תמשיך בדרך הזאת יהיה לך עסק איתי", הוסיף חזן, והראפר ענה לו: "יש לך בעיה עם ערבי עם עמוד שדרה שלא מוכן לוותר על הנרטיב ועל הזכויות שלו, אתה רוצה ערבי מחמד".