חבר הכנסת אורן חזן ממשיך בניסיונות להדוף את הטענות כלפיו על התנהגות לא נאותה לפני שהפך להיות חבר כנסת, והיום (שלישי) הוא החליט לעשות סוף גם לחברי הכנסת שמנסים להקניט אותו. בשבוע שעבר, במהלך דיון בכנסת, אמרה סתיו שפיר כי יש "קואליציה שמאפשרת לסרסור שזה מה שהוא חושב על נשים להסתובב כאן בכנסת".



ח"כ חזן זעם על ההתבטאות, והחליט להגיש תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת, על מנת שתטפל בהתבטאות יוצאת הדופן. במכתב ששיגר נכתב: "ביום רביעי, ה-2/11/16 התקיים דיון במליאת הכנסת על הצעה בנושא חוק ההסדרים. במהלך הישיבה, ח"כ זהבה גלאון (מרצ), יוזמת הדיון, הוציאה את דיבתי מעל בימת הכנסת, הטיחה בי האשמות קשות ואף כינתה אותי בכינוי מעליב, פוגעני, שקרי עד כדי הוצאת דיבה - "סרסור".
ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) הרגישה צורך עז להצטרך ל"חגיגה" ואף כינתה אותי והטיחה בי כינויי שקר פוגעניים ומעליבים כמו סרסור. הציטוט שלה הוא 'קואליציה שמאפשרת לסרסור שזה מה שהוא חושב על נשים להסתובב כאן בכנסת'. לצערי, למרות זכותי להדוף את דברי הבלע של ח"כ שפיר, לא ניתנה לי זכות תגובה שווה במליאה. מיותר לציין כי כבוד ראש הוועדה וקנין ניהל באותה העת את הישיבה ואף היה המום מדבריה הפוגעניים והמבישים וקרא לה לחזור בה...משהו שהיא לא עשתה. 

אבקש להופיע בפני הוועדה כדי לפרוס את טענותיי המרובות עקב הפגיעה בי. אבקש למצות את הדין עם חברת הכנסת שפיר במסגרת הכלים העומדים לרשות הוועדה. 
שפיר עצמה הגיבה בחשבון הטוויטר שלה: "משונה, טענתי מעל בימת הכנסת שיש סרסור בקואליציה ואורן חזן חשב משום מה שדיברתי עליו".