היועץ המשפטי לממשלה קיים הערב (ראשון) בלשכתו דיון נוסף עם פרקליט המדינה שי ניצן ועם המשנים של השניים בממצאים שנאספו עד כה בעניין מעורבותו של עו"ד דוד שמרון, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת רכש הצוללות מגרמניה. בתום הדיון, הוחלט להמשיך בבדיקה של ניגוד העניינים אותה תוביל המשנה ליועמ"ש, דינה זילבר.

על פי הודעת היועץ המשפטי, בשלב זה אין עדיין מקום לפתוח בבדיקה משטרתית. בלשכות היועץ ופרקליטות המדינה ממשיכים לאסוף חומרים, אך נכון לעכשיו לא עולה חשד לפלילים מצידו של ראש הממשלה, עם זאת, בדיקת שאלת ניגוד העניינים עדיין נמשכת. מלשכת היועמ"ש נמסר כי "הדברים נבחנים הן עובדתית והן משפטית, ורק לאחר בחינה זו תתקבל החלטה כיצד להידרש לדברים".

על פי דיווח בחדשות ערוץ 2, עשה עורך הדין דוד שמרון ביצע בדיקת פוליגרף פרטית, ובה נשאל בין היתר "האם סיפרת לראש הממשלה על קשר כלשהו בינך לבין המספנות?, האם שוחחת פעם עם ראש הממשלה על מעורבותך ברכש של צוללות או כלי שייט אחרים?, "האם שוחחת פעם עם ראש הממשלה על תחזוקה של צוללות או כלי שייט אחרים? והאם אמרת לראש הממשלה שאתה מייצג את מיקי גנור לפני יום רביעי האחרון?". לכל השאלות האלו ענה שמרון לא, ונמצא דובר אמת במסמך לאחר מכן.


ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לראשונה באופן ישיר לפרשת הצוללות מגרמניה, וכשנשאל ע"י השרים בישיבת "שרינו" לנושא, ענה כי לא דיבר עם עו"ד דוד שמרון, המייצג את נתניהו את בני משפחתו וגם את הנציג הישראלי של החברה הגרמנית, בנוגע לרכישה והוסיף כי "כל הדיונים מתועדים וממוסמכים". לדברי נתניהו, "דחפתי לעסקת הצוללות כדי שתתבצע בתקופת הקנצלרית אנגלה מרקל, לא ידעתי על מעורבות של עו"ד שמרון בנושא עסקת הצוללות ולא שוחחתי איתו מעולם על כך".
לאחר מכן התייחס נתניהו בשנית לנושא ואמר בפתח ישיבת הממשלה: "כראש ממשלת ישראל מקדיש את זמני להבטחת בטחונה של ישראל. העיקרון שמנחה אותי ברור, שישראל תגן על עצמה בכוחות עצמה מול כל אויב ובכל מרחב. ביטחון ישראל מחייב רכש צוללות וחידוש הצי, אלה מערכות נשק אסטרטגיות שמבטיחות את קיומה של המדינה לעשרות השנים הבאות. חיזוק בטחונה של ישראל זה מה שהנחה אותי ברכש הצולות וזה השיקול היחידי שמנחה אותי תמיד ואין בלתו".