פרשת הצוללות ממשיכה להיות חלק מסדר היום הפוליטי. וראש הממשלה בנימין נתניהו מגבה את עורך דינו דוד שמרון. בהודעה שיצאה היום (שלישי) מלשכת ראש הממשלה נכתב כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו מכיר מזה שנים רבות את עו"ד דוד שמרון כאדם ישר כסרגל, שמקפיד הקפדת יתר על כיבוד החוק והנהלים, וכעורך דין מן השורה הראשונה".



שמרון נחשד לכאורה בניגוד עניינים בפרשת רכישת הצוללות מגרמניה. לפי הפרסום בערוץ 10 אמש מקורבו של ראש הממשלה שמשמש גם כנציגו של מיקי גנור המייצג את המספנה הגרמנית בישראל, פנה ליועץ המשפטי של משרד הביטחון בעת שהוציא המשרד מכרז בין לאומי לרכישת כלי שייט, זאת בניגוד לדבריו כי לא דיבר על הנושא עם אף גורם רשמי.



על פי הדיווח, התברר כי בזמן שמשרד הביטחון הוציא את המכרז לכלי שייט שתפקידם להגן על אסדות הגז הישראליות בים התיכון, פנה שמרון ליועץ המשפטי של משרד הביטחון אחז בן ארי, והתרעם כי יצא מכרז ולא פנו למספנה הגרמנית ללא מכרז, וזאת מבלי לציין את קשריו למספנה. בעבר דווח כי גם ראש הממשלה התרעם על הוצאת המכרז ואכן, בהמשך הוא בוטל.



עו"ד שמרון מסר בתגובה לדיווח אמש כי "מעולם לא התרעמתי על הוצאת מכרז. פניתי בשאלה ליועץ המשפטי של משרד הביטחון כפי שמותר לי על פי הסדר ניגוד העניינים ובמקרה הזה הפניה הייתה עבור שאלה גרידא".