מטעמו של חבר הכנסת מ'הבית היהודי' שנטען לגביו כי הטריד מינית, התייחסו לפרסומים השונים: "אנחנו רגילים כבר כי מדי כמה שנים יש המפיצים סיפורים על חבר הכנסת ובסופו של דבר מסתבר שאין כלום. אין לנו עניין לתת פרס למלעיזים על ידי סיוע בניפוח הדברים". מוקדם יותר, יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, הגיב לפרשה ואמר כי שוחח עם הח"כ הנדון, שהכחיש את הדברים באופן מוחלט. "השר בנט קורא לכל מי שחשה פגיעה, תמיד, ומכל אדם בכל תפקיד לגשת ולהתלונן לרשויות החוק", נמסר מלשכתו.



חברות הכנסת של מרצ, מיכל רוזין, זהבה גלאון ותמר זנדברג הגיבו לדברים וקראו לבנט לעשות בדק בית: "נפתלי בנט, נקה את הבית שלך. הפעם לא תוכל לחכות שאחרים יעשו עבורך את העבודה. כל דקה של שתיקה מעמידה את חברי סיעתך בחזקת חשודים ומשדרת מסר חמור לנפגעות לכאורה מבית המחוקקים ומשר האמון על חינוך ילדינו. עליך לערוך בירור מעמיק במפלגתך ולהבטיח את תמיכתך והגנתך לנפגעות. פנה אתה לגורמי האכיפה לפתוח בחקירה. כל דרך אחרת עומדת בחזקת שיתוף פעולה עם הח"כ החשוד".



ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) הגיבה לפרשה ואמרה: "צריך לעשות בדיקה מהירה ואם יש ממש בדברים, חבר הכנסת צריך להשעות את עצמו". ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) הגיב בעוקצנות ואמר: "בבית היהודי שוקלים עוד חוק הסדרה - הפעם כזה שיכשיר הטרדות מיניות".




"מקרה קלאסי של כולם יודעים אבל אף אחד לא יכול לעשות כלום"



כזכור, הרשת סוערת מאז הבוקר בעקבות פוסט בפייסבוק שפרסמה פעילה בבית היהודי בשם חגית מוריה-גיבור, בו היא טוענת לכך שמצטברות עדויות רבות להטרדה מינית מצד חבר כנסת מכהן. 





"הסיפורים נערמים והשתיקה רועמת לי מאוד. יש ח"כ מכהן שתקף ותוקף נשים. כבר שנים. אני יודעת על מקרה ישן ולאחרונה הגיעו אליי סיפורים נוספים. מזעזעים. הבעיה: המחיר שישלמו אותן נשים גדול מדי והן אינן מוכנות לדבר בכלל", כתבה גיבור בפייסבוק. הפוסט מעורר סערה בקרב הציבור הדתי לאומי ומעסיק בימים האחרונים את הרבנים והיועצים למיניהם. מדובר באירועים שחלקם הגדול מתייחס לשנים עברו אולם לפחות בחמישה מקרים מדובר באירועים מהשנים האחרונים שלכאורה לא חל עליהם חוק ההתיישנות. 



"אנחנו (גורמים טובים אחרים ואני) מנסים לגבש קבוצה של עדויות, אפילו בעילום שם, על מנת לחשוף את האדם. זה מקרה קלאסי של כולם יודעים אבל אף אחד לא יכול לעשות כלום. ובינתיים נשים ממשיכות להיפגע. אני מבקשת ומתחננת. מי שקרה לה, מכירה מישהי אחרת או יודעת משהו מכלי ראשון - פנו אלי. סודיות גמורה מובטחת. אני יודעת שזה קשה. אני מכבדת כל החלטה. מחבקת מרחוק. ובכל זאת מבקשת - בואו נשים לזה סוף. קבוצה זה כח. ואתן לא לבד", כתבה בפוסט.