המחנה הציוני השיק הבוקר (שלישי) קמפיין העוסק בתקציב המדינה, שאמור לעבור תחת הכותרת "הונאת המסים של נתניהו". במסיבת עיתונאים שערכו ראשי המפלגה, הסבירו ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג וח"כ ציפי לבני שמטרת האירוע היא לעמת את נתניהו עם הסעיפים האמיתיים בתקציב, כאלה שלא נמצאים בכותרות.



"נתניהו אומר שהוא מוריד מסים, אבל בשקט ישנם מסים סמויים. הכוונה היא למס הורים עובדים על המעון, מס חינוך על טיול שנתי, מס פקקים כי אין תחבורה ציבורית, המשכנתה והשכירות הן מס סמוי. זו הונאה. לא משנה מי שר האוצר תחתיו, מפלצת המסים הסמויים לא נותנת לנו לסגור את החודש".


במסיבת העיתונאים נכחו בין השאר היו"ר יצחק הרצוג, ח"כ ציפי לבני, ח"כ מנואל טרכטנברג וח"כ מרב מיכאלי. פעילים במחנה הציוני העבירו ביקורת כי חברי הסיעה שלי יחימוביץ' ועמיר פרץ לא נכחו.



הרצוג הוסיף ואמר: "רוב הציבור לא מומחה לצוללות. הוא קם בבוקר עם משכנתה ותשלומים והוצאות עתק. כסף ציבורי שלנו ושלכם הולך למי שגוזלים אותו. המסים הסמויים הם הונאה שממנה נפגעים גם מצביעי נתניהו וגם מצביעי המחנה הציוני. לא משנה מה הצבעתם אלא לאן הולך הכסף שלכם".



ח"כ ציפי לבני הוסיפה: "המחנה הציוני עובר להתקפה מול הממשלה. תפקידנו לומר את האמת. ניאבק עליה ועל זכות הציבור לחיות במדינה שהציבור במרכז. נתניהו מתקיף את התקשורת כדי שהציבור לא ידע מה הוא עושה. תפקידנו לחשוף את המסים הסמויים בתקציב המדינה. הציבור חייב לדעת שיש אדם אחד שעסוק בעצמו וזה ראש הממשלה. ממשלה שדואגת לדיור לכמה משפחות על גבעה ומזניחה את שאר הציבור. זאת ממשלה שרק המקורבים לצלחת נהנים ממנה. הממשלה הזאת צריכה ללכת".