לבאי ה"ליכודיאדה", המפגש השנתי של חברי הליכוד שיתקיים בינואר באילת, צפויה הפעם אטרקציה מיוחדת - ערב הצדעה לגברת הראשונה שרה נתניהו. המארגנים מבטיחים כי ערב ההוקרה יכלול סרטון מיוחד אודות הגברת נתניהו, שהכין האוהד מספר 1 שלה, ליאור הררי, מפעיל קבוצת הפייסבוק ששמה “אוהבים את גברת שרה נתניהו ותומכים בה ברשתות החברתיות לנוכח ההתקפות הבלתי פוסקות”, שבה שותפים אלפי חברים.



בנוסף לכך תוכרז הגברת נתניהו כ”יקירת הליכוד”. הערב יכלול גם שירים מיוחדים לכבודה, נאומים ומצגות. לדברי המארגנים, הגברת נתניהו טרם אישרה את השתתפותה באירוע, אך הם עושים כל מאמץ ומקווים שהיא אכן תשתתף בו. “השנה אנחנו מרגישים צורך לומר מה הליכודניקים מרגישים כלפי רעיית ראש הממשלה, ההערכה וההוקרה לה היא זוכה מול הרדיפה בתקשורת”, נמסר ממפיקי האירוע, משה פסל ומשה בן זקן, שני פעילי ליכוד בולטים.



השבוע פורסם כי התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ, בבקשה לחייב את פרקליט המדינה שי ניצן ואת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט לתבוע את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לשאת בתשלום הפיצויים ששילמה המדינה לעובד מעון ראש הממשלה לשעבר, גיא אליהו. בתנועה לאיכות השלטון קראו לחייב את רעיית ראש הממשלה לשלם מכיסה את הפיצוי, בגין "נזקים שהסבה לקופה הציבורית".



"מעון ראש הממשלה הוא ביתו הרשמי של ראש הממשלה ושל בני ביתו", נכתב בעתירה. "שהותם נעשית במימון כספי ציבור. עלות שהותם של ראש הממשלה ובני ביתו במעון ראש הממשלה מסתכמת בסכום של כשני מיליון שקלים בשנה, הכוללים הוצאות רבות ובכלל זה מאות אלפי שקלים בגין תחזוקה שוטפת וניקיון".