האם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרך להיכנס לחיים הפוליטיים? מארגני הליכודיאדה, המפגש השנתי של פעילי הליכוד שיתקיים החודש באילת, הציבו את יאיר נתניהו ברשימת המועמדים בפריימריז המועמדים שיעמדו במוקד המפגש השנה. המארגנים פרסמו היום (שלישי) את המודעה לקראת המפגש השנתי, בו התנוססה תמונתו של יאיר נתניהו בלווי הכיתוב "ליאיר נתניהו הצבע 733".  



המודעה הקוראת להצבעה ליאיר נתניהו. צילום: ללא קרדיט



יועץ התקשורת של הליכודיאדה אמר ל"מעריב אונליין" כי שמו של נתניהו הבן שובץ ברשימת המועמדים מבלי שנעשתה אליו פנייה. בין המועמדים האחרים שיתמודדו בבחירות המקדימות הללו נמצאים עו"ד ליאור קצב, אחיו של הנשיא לשעבר והאנס המורשע משה קצב, גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון וכן ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום.


ג'ודי שלום ניר מוזס. צילום:רפי דלויה


גם הצל זעם: "שלא יכניסו את שמי בכוח"


המארגנים הוסיפו גם את שמו של הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל", אך הוא דרש מהם להסיר את שמו. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב הצל: "ראיתי שצירפו אותי ללא רצוני לדבר הזה שנקרא 'הליכודיאדה'. אז לפני הכל אני רוצה שתדעו שלמרות בקשות חוזרות שלי למארגנים ובקשה מפורשת שלי לא להשתתף ושלא יכניסו את השם שלי לדבר הזה ושאני לא מעוניין ל קחת בזה לא הזיז להם והכניסו אותי בכוח".
 
"הצל" ניסה להבהיר בפוסט את התנגדותו וכתב: "הצטרפתי לליכוד לא כדי לדפוק צ'ייסרים עם בני בגין ולא בשביל לשחק מרקו פולו עם צחי הנגבי בבריכה. נכנסתי כדי לגרום להם להפסיק להתנצל להפסיק להתבייש במילה 'ימין', להזכיר להם שצריך לקום מהכיסא ולעשות כי לא מספיק רק להגיד 'אני חברתי ואני עושה'". 

"הצל" התפקד לליכוד, יחד עם ח"כ אורן חזן. ארכיון: ניר רגב

"מה לי וכל העסקנים והקומבינטורים. מה לי ולכל השקרים והצביעות שיצופו שם? איפה הליכוד הצנוע של בגין וז'בוטינסקי. מה הבדיחה הזאת?", הוסיף הצל בכעס. הראפר הציע כי במקום "לשלם 1000 שקל על בטן גב באילת", כל חבר כנסת ייקח על עצמו פרויקט כמו לעזור לחיילים בודדים או לשפץ בתים של ניצולי שואה.
 
מהפקת הליכודיאדה נמסר אז בתגובה כי "אחרי סדרת אמירות שבהם הובן בבירור כי בכוונתו להתמודד ברשימת הליכוד, נכנס הצל למדגם הפריימריז שבוחן את מצבם של מועמדים ברשימה. אנו מצפים ממי שמתכנן להיכנס לפוליטיקה לקחת הכל ברוח ספורטיבית ולא לחשוש מקלפי מדגם. זה הזמן לציין כי בפריימריז האמיתי זה יהיה הרבה יותר קשה".