יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג תקף היום (שני) בחריפות את רה"מ בנימין נתניהו על רקע החקירות נגדו, ואמר כי עליו להתפטר מתפקיד שר התקשורת. "הוכח שנתניהו התנהל כבנקאי השקעות פרטי, העושה עסקאות ומוצא משקיעים, תוך תחיבת אצבעותיו עמוק לתוך כל מרכיבי הדמוקרטיה הישראלית", אמר הרצוג. 
הרצוג אף התייחס לפוסט שהעלה אתמול נתניהו ואמר: "בעוד אזרחי המדינה דורשים ובצדק שהמדינה תיקח אחריות ברווחה, בדיור, ביוקר המחיה, בתעסוקה, בזקנה ובמניעת פשיעה, אתמול נחשף כי נתניהו החליט ללכת לבחירות שעלו למשלם המסים מאות מיליוני שקלים רק בשל אינטרס אישי או כלכלי של גוף מסחרי פרטי בישראל". 
יו"ר האופוזיציה טען רה"מ שיקר ביחס שלו לעיתון "ישראל היום" ואמר: "נתניהו, שהודיע בוועדת הבחירות המרכזית בתצהיר רשמי שאין ולא היה קשר בינו לבין העיתון "ישראל היום", שבר אתמול שתיקה, חשף את השקר והודה לראשונה בקשר הישיר שלו לעיתון". 

 "ראש הממשלה שחי מתחזוק של סיגרים, שתייה וארוחות" 

גם ציפי לבני תקפה את ראש הממשלה ואמרה כי "לא ייתכן שאחרי כל מה שנחשף ביבי עדיין שר התקשורת. היועמ"ש צריך להורות לו לעזוב את התפקיד במיידי". 

"אין לו זכות מוסרית להישאר בתפקידו". לבני. צילום: מרק ישראל סלם
"אין לו זכות מוסרית להישאר בתפקידו". לבני. צילום: מרק ישראל סלם
לדברי שרת החוץ לשעבר, "נתניהו אתמול הודה בפוסט שגרר את כל אזרחי ישראל בעלות של מיליארדי שקלים  לטלטלת בחירות של שלושה חודשים - והכל בגלל אובססיית התקשורת שלו. זה לא מזיז לנתניהו כי הוא לא רואה אתכם -  אלא רק את עצמו ומה שנכתב עליו. לפי זה הוא מתנהל. ועל זה הוא צריך ללכת הביתה". 
לבני טענה כי לראש הממשלה אין זכות מוסרית להחזיק בתפקידו: "ישראל היום איננו עיתון - ראש הממשלה שחי מתחזוק של סיגרים, שתייה וארוחות לו  ולמשפחתו, מתוחזק גם על ידי עלון תעמולה במאות מיליונים. גם אין רף פלילי - נתניהו איבד את זכותו המוסרית להיות ראש ממשלה".