בצל החקירות המתנהלות נגדו, קבלת פנים חמה חיכתה לראש הממשלה בנימין נתניהו היום (שני) כאשר נכנס לישיבת סיעת הליכוד. הוא התקבל בתשואות ובחיבוקים, ושרו לו "ביבי מלך ישראל". נתניהו פתח את הישבה בהתייחסות לפרסומים אודות הפרשיות בהן הוא מעורב: "בימים האחרונים מתנהל נגדי מסע תקשורתי אדיר שמטרתו להפיל את ממשלת הליכוד בראשותי. חקירה שלמה מתנהלת בטלוויזיה. אני כמובן מנוע מלהגיב, מלהציג לציבור את התמונה האמיתית - שלא הייתה פה שום עבירה. אנשי התקשורת פה הם גם השופטים, גם החוקרים וגם התליינים. מה שאנחנו רואים זה לא שיקולי עריכה, זה שיקולי עריפה".



עוד הוסיף: "החקירות נועדו להסתיר את הישגי הממשלה. הציבור הישראלי לא קונה את המתקפה הזאת, הוא חכם. אני מרגיש את זה בכל מקום שאני הולך. אזרחים רבים מבינים בדיוק את המשחק שמשחקים פה והם לא נופלים בפח. בהמשך שיגר עקיצה למערכות החדשות: "הנה עוד תמליל בשבילכם, לשמונה בערב", אמר נתניהו ו"הכתיב": 'ביבי: זה לא יעזור לכם'. אני מתכוון להמשיך להוביל את המדינה".



אתמול בערב נחשפו גילויים חדשים בפרשת נתניהו מוזס. לפי תמלולים נוספים שפרסם העיתונאי גיא פלג בחדשות 2, עולה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו סייע למו"ל 'ידיעות אחרונות', ארנון (נוני) מוזס, למצוא אנשי עסקים שישקיעו בעיתון, זאת לאחר שמוזס הביע נכונות למכור את קבוצת 'ידיעות אחרונות' או חלק ממנה. בין השמות, עולה כי מקורבו של נתניהו, ארנון מילצ'ן, תיווך בין המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר לבין מוזס במטרה שפאקר ישקיע בעיתון. כזכור, מילצ'ן עומד במרכז פרשת המתנות ולפי החשד סיפק סיגרים ושמפניות בשווי מאות אלפי שקלים לבני הזוג נתניהו.



פאקר עצמו עלה גם לכותרות כאשר סיפק לכאורה מתנות ומקום לינה לבנו של ראש הממשלה. אנשי עסקים נוספים שעלו בשיחה הם איש העסקים לארי אליסון, מנכ"ל תאגיד 'אורקל' ומי שנחשב לאחד מהאנשים העשירים ביותר בעולם. לפי הפרסום, נתניהו תיווך גם בין יו"ר קונצרן "אקסל שפירנגר" מתיאס דופנר למוזס.