יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, זועם על הנוכחות הדלילה של שרי הליכוד בישיבות הסיעה והודיע כי מעתה כי ימנע מעתה משר שלא יגיע לישיבות סיעה להעלות הצעות חוק של משרדו במליאת הכנסת. היום (שני) בישיבת הסיעה, שבה תקף נתניהו בחריפות את התקשורת, נכחו רק שלושה שרים - צחי הנגבי, יריב לוין וזאב אלקין. בסיעת הליכוד זועמים על הנוכחות הדלילה משום שהיעדרותם של השרים מתפרשת בתקשורת כאי אמון בראש הממשלה הנתון תחת חקירות.



יו"ר הקואליציה גם זועם על כך ששרים בממשלה אינם מתייצבים בתקשורת כדי להגן על ראש הממשלה: "יש דינמיקה של אוירה נגד נתניהו בתקשורת כמו למשל ערוץ 2 שבמקום לשדר בערב אחד את כל מה שיש לו מהקלטת, הוא מושך את זה על פני זמן. אנחנו צריכים להתמודד עם האווירה שנוצרת ואני קורא לשרים להופיע ולהגן את ראש הממשלה, שהוא גם יו"ר הליכוד".



עוד אמר ח"כ ביטן בתדרוך עם כתבים בכנסת, כי הוא סבור שעם סיום החקירה על ראש הממשלה נתניהו לשקול לוותר על תיק התקשורת לטובת שר אחר. הוא הביע את ביטחונו כי החקירה בעניינו של נתניהו תסתיים בלא כלום: "נתניהו לא יילך הביתה וגם אם יוגש נגדו כתב אישום הוא ימשיך לתפקד כראש ממשלה", אמר ביטן.