ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) תוקף הבוקר (שני) בחריפות רבה את יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דוד אמסלם (ליכוד) וטוען כי "האיש עם העבר המפוקפק מבקש לקעקע את שלטון החוק". בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו כתב ח"כ רוזנטל כי "ח״כ דוד אמסלם הוא עסקן, כפסע היה בינו לבין ישיבה בכלא. הוא נחקר ונעצר בפרשת זיוף טפסי התפקדות לליכוד ופעם נוספת נחקר בפרשת הולילנד. ברגע האחרון נמלט מאישומים למרות ראיות משמעותיות שהצטברו נגדו". לדבריו "זו הסיבה המרכזית בגינה תוקף אמסלם את המשטרה על חקירות נתניהו ומאשים אותה בהאשמות שווא. נקמה".

עוד כותב ח"כ רוזנטל כי "לאמסלם טרמינולוגיה של עבריין. כך למשל "האשים״ האיש שיושב בכנסת ואמון על שלטון החוק את ארנון מילצ'ן שהוא הלך למשטרה ו״הלשין״ על נתניהו. ״שטינקרים״ הוא מכנה את מי שממלא את חובתו האזרחית על-פי חוק. החוק קובע, שאם יש בידך מידע על עבירות - חובתך למסור אותו למשטרה".

"מה שמטריד שבעתיים, היא העובדה שאמסלם יושב בראש ועדת הפנים של הכנסת, ועדה שתפקידה בין היתר לפקח על פעילות המשטרה. איש עם רקע בעייתי כמו שלו ועם עבר כמו שלו - אסור שיפקח על רשויות חוק", הוסיף ח"כ רוזנטל.

בסיום דבריו הוא כותב כי "בשם הדמוקרטיה מבקש אמסלם גם לחוקק חוק שימנע חקירות של ראש ממשלה בעת כהונתו. נבחרנו כדי למשול, מרבה אמסלם לנמק את הצעתו הקלוקלת. מבקש להזכיר לכם שאת אמסלם בחרו 2423 חברי ליכוד. זאת לא טעות. זה מספר הקולות שקיבל אמסלם בפריימריז בליכוד, ובשם הקולות הספורים הללו האיש עם העבר המפוקפק מבקש לקעקע את שלטון החוק". 

אמסלם השיב אש: "מלשן ומשת"פ"

ח"כ אמסלם מסר בתגובה למעריב אונליין: "מיקי רוזנטל הוא עיתונאי שהגיע לכנסת כדי ללגלג על בית המחוקקים. הוא מלשן ומשת"פ שמנסה להכפיש אותי ולהצמיד לי תוויות שלא היו ולא נבראו מעולם. הוא חברם של דרוקר ושות', מנסה להגחיך נבחרי ציבור באמצעות תחקיר מבוים על קנגורו ולא במפתיע העלה פוסט בפייסבוק כמה דקות לאחר שפרסמתי את מה שאני חושב על עמיתו לשעבר אמנון אברמוביץ'". 

"אותו רוזנטל שמנסה להתחסד ולהצטייר כברבור, נסע לחו"ל במימון מפלגת הימין הנוצרית הדמוקרטית בגרמניה ובאמצעות קרן האנס זיידל בגרמניה. למטיף המוסר הזה, המתהדר בתואר 'ראש מטה מפלגת העבודה למלחמה בשחיתות', יש בבית כבר 22 שנה קומת מרתף בניגוד לחוק, שאין לה היתרים, ושמעולם לא שולמה עליה ארנונה. המתחסד הזה נתבע על ידי בורבסקי בטענה כי הוא ודרוקר פעלו יחד עם פישר להקמת מעין 'בורסה' של כתבות ותחקירים, אשר פורסמו או לא פורסמו, לבקשת גורמים פרטיים, אנשי עסקים ואחרים, אשר שילמו להם אתנן, או במילים אחרות - שוחד", הוסיף אמסלם וסיכם: "אני בניגוד אליו, מעולם לא עברתי שום עבירה ומעולם לא הורשעתי וזו עובדה. אף אחד לא ירתיע אותי להילחם על עשיית צדק והצגת האמת לציבור גם כשהיא לא נוחה לרוזנטל וחבריו". 


"מישהו אילץ את מילצ'ן לקנות?"

לאחרונה מחליפים שני הח"כים ביניהם האשמות חריפות. בעקבות תחקיר בערוץ 2 בו הוצעה לחברי הכנסת נסיעה פיקטיבית לכנס באוסטרליה האשים ח"כ אמסלם את ח"כ רוזנטל כי הוא "מלשן ו"משת"פ קטן. אם הוא היה בליכוד הייתי דואג שהוא לא יהיה שם". השניים גם התעמתו במהלך דיון שבו כינה ח"כ רוזנטל את ח"כ אמסלם "עבריין צעצוע".

אתמול חולל ח"כ אמסלם סערה לאחר שיצא נגד המליארדר ארנון מילצ'ן, החשוד במתן טובות הנאה לראש הממשלה, כשאמר:

"מי אמר שלא משקר?". צילום: פלאש 90
"מי אמר שלא משקר?". צילום: פלאש 90

"יש פה איזושהי בעיה בכלל בכל הנושא הזה. מחר מילצ'ן יספר לו גם שהוא קנה לו איזה טרנינג ונעלי בית. אם אני קונה למישהו משהו ,אז אני קונה ביני לבינו משהו, קניתי לו משהו, מתנה", הוסיף הח"כ.

בתגובה פרסמו מקרובי המליארדר הודעה נזעמת בה אמרו כי "תמוה לראות כיצד פועלים נושאי כלים מתודרכים דווקא כנגד מי שהפך בשנים האחרונות לכתובת לסיוע ללוחמי צה"ל, לזרועות הביטחון ולארגונים יהודים וציוניים בכל העולם, בלב פתוח ורחב ובהיקפים חסרי תקדים".

מקורביו של איש העסקים הוסיפו כי "מר מילצ'ן יפעל להגן בכל דרך על שמו ועל שמה הטוב של משפחתו ושל עובדיו המסורים והנאמנים למול הגורמים המסבים לו, למשפחתו ולעובדיו סבל וכאב מיותר".

בתגובה נאלצו מקורבי ראש הממשלה לפרסם הבהרה בה אמרו כי "בין משפחת נתניהו לבין משפחת מילצ'ן קיימת חברות עמוקה מזה עשרות שנים. כל הטענות נגד מילצ'ן, שנשמעות לאחרונה, הן לחלוטין משוללות יסוד והן בניגוד גמור לדעתם של רה"מ ורעייתו".