במליאת הכנסת סערו היום (שלישי) הרוחות, במהלך דיון לציון יום השואה הבינלאומי, לאחר שח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) ערך השוואה בין תופעות בגרמניה הנאצית לבין תופעות בישראל. ח"כ פריג' אמר במליאה: "אני רוצה לחזור ל - 30/1/1933, היום שבו הושבע אדולף היטלר לקנצלר גרמניה. למרבה הצער יש יותר מידי נקודות דימיון בין 1933 בגרמניה לבין 2017 בהרבה מקומות בעולם, ולא רחוק מאיתנו גם בסוריה השכנה. "גרמניה מעל הכל" זו הייתה ססמתם של הנאצים, עם אחד מדינה אחת ופיהרר אחד, נהגו הנאצים לקרוא. היום הססמאות חוזרות אצל טראמפ בארה"ב או אפילו אצלנו, אצל מירי רגב". 

הדברים עוררו זעם בקרב חברי הכנסת, וניצולי השואה שנכחו ביציע, בראשותה של חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל עזבו את האולם במחאה על הדברים. חברי הכנסת עודד פורר ואורן חזן , שקראו קריאות ביניים נזעמות לעבר פריג', הוצאו מהאולם לאחר שנקראו לסדר שלוש פעמים.
ח"כ פריג' אמר לניצולים: "אם דבריי פגעו ברגשות של מישהו כאן אני מצטער אבל אני לא חושב שחציתי קווים אדומים. אני שוב חוזר ואומר, חייבים להפנים את לקחי השואה, אם לא נפנים את הלקחים האלו, מערכת ההסתה שקיימת בהרבה משטרים בעולם אז לא עשינו כלום. אם לא הייתה גזענות לא הייתה שואה אז בוא נלמד מהדברים האלה". 
חבר הכנסת עיסאווי פריג' מתחיל מהומה במליאה


מאוחר יותר אף הוסיף חבר הכנסת ממרצ: "לשואה יש מקום ייחודי בהיסטוריה האנושית. אך אסור להתעלם מכך שזוועות השואה לא הופנמו ורצח עם מתחולל במקומות שונים בעולם. בנאומי היום במליאת הכנסת ביקשתי להעביר מסר לפיו חובה עלינו לזכור, לא רק את קורבנות השואה, אלא גם את לקחיה".

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי שהשיבה בשם הממשלה אמרה: "הסערה שהתרחשה כאן מתארת את הזעם על כך שלצד התופעה הקשה של הכחשת השואה, יש תופעה קשה לא פחות של זילות ושימוש במונחים מעולם השואה".