"זהו ניסיון לבצע הפיכה שלטונית בדרך לא דמוקרטית", כך כתב היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. נתניהו העלה ציטוטים של אהוד ברק, מיקי רוזנטל ואלדד יניב, וכתב: "יצא המרצע מהשק: לחץ של אנשי תקשורת ופוליטיקאים על היועץ המשפטי וגורמי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר נגד רה"מ נתניהו. זהו ניסיון לבצע הפיכה שלטונית בדרך לא דמוקרטית". 


בתוך כך, בערוץ 2 דווח הערב כי נתניהו ייחקר מחר בפעם השלישית. ההערכה היא שמחר יתמקדו החוקרים בחקירה בתיק 2000 - מפגשיו של נתניהו עם מוזס. מו"ל ידיעות אחרונות נחקר היום בפעם השישית בפרשה, ומקורביו מעריכים שזו חקירתו האחרונה. על פי הדיווח בחדשות 2, מוזס חשוד במתן טובות הנאה ונתניהו חשוד בקבלת טובות הנאה אך ספק רב אם יצליחו החוקרים לבסס את החשדות לכדי עבירה פלילית.




ח"כ מיקי רוזנטל לא נשאר חייב, וצייץ בתגובה: "מה לא ברור נתניהו, ראש ממשלה הגון מחליפים בקלפי, ראש ממשלה מושחת בהכרעת דין. זה קרה לאולמרט - ואתה הולך בדרכו. לא הפיכה ולא בטיח" אדד יניב הגיב: "לא מפילים אותך כי אתה ימין, אתה נופל כי אתה מושחת כמו אולמרט. תן לארדן או לכץ להחליפך. נלך לקלפי ב-2019 וננצח שם" אהוד ברק גם הוא לא נותר מאחור וכתב: "פתטי. הפיכה? למישהו עף הבורג. האיש שאמור לשמור עלינו מדאע״ש - משקשק מראיון בוואלה. מריחים את הזיעה מבלפור עד לכאן. ככה נראית תחילת הסוף" 

היום נפגש נתניהו עם יועצו הבכיר של טראמפ, ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני, שהגן על ראש הממשלה על רקע חקירותיו, וטען כי מדובר בהתעסקות בדברים קטנים: "אני מאמין שזה רדיפה פוליטית שיוצאת משליטה. זה מאוד טיפשי, במקום להתעסק בדברים קטנים כמו סיגרים צריך לדאוג לדברים יותר חשובים כמו הישרדות ישראל, כמו איראן, כמו הסכם הגרעין וכמו דאעש ואסלאם רדיקלי". 

ג'וליאני הוסיף: "לרדוף ככה את ראש הממשלה בטיפשות על סיגרים, אני מוצא את זה מאוד חמור. לחפש כוונה פלילית מאחורי פוליטיקאים באופן כזה זה חמור מאוד. יש דברים כל כך חשובים לדאוג להם וראש הממשלה צריך להתעסק בדברים קטנים כאלו. אני מקווה שיסגרו את החקירות הללו ויעניקו לראש הממשלה הזדמנות לעסוק בדברים החשובים למדינת ישראל, במקום לעסוק בזה ואני אומה את זה כעורך דין".