אחרי מופע האימים של הקיסר נתניהו הראשון בכנסת אתמול נזכרתי בפסוק מ"הברית החדשה", שציטט הפילוסוף אוגוסטינוס: "תְּנוּ לְקֵיסַר אֵת אֲשֶׁר לְקֵיסַר וְלֵאלֹהִים אֵת אֲשֶׁר לֵאלֹהִים". הבְּשׂוֹרָה עַל־פִּי מַתָּי, פרק כ"ב, פסוק 21. האם זה הפסוק שקרא נתניהו לפני שהחליט לקבל את מה שקיבל? הא, נתניהו? אתה לא קורא את "הברית החדשה", לא כי זה לא מעניין, כי לא כתבת אותה. אבל אולי שמעת והחלטת לגזור מתוך "הברית החדשה" את ההיתר הזה לתת לקיסר את אשר לקיסר. ומתנות מחברים, אתה אומר, זו בכלל לא עבירה. אז לאלוהים אנחנו נותנים כל הזמן - לחרדים, לישיבות ולמקוואות. ועכשיו ניתן לקיסר. אז מה אם זה מופיע ב"ברית החדשה" ולא בתנ"ך? אז מה? 




המכוער, החנפן, העסקן הקטן, שעלה למעלה והגיע להיות יושב ראש הכנסת בחסדו של הקיסר, אתמול השיב לו טובה. יולי אדלשטיין יו"ר הכנסת הרס לכולנו את ההצגה ומנע מחברי הכנסת לשאול את נתניהו על הדבר היחיד שמעניין היום את הציבור וזה עניין החקירות. אדלשטיין תפקד אתמול כראש קואליציה ולא כיו"ר הכנסת. ואז, להרבות בושה, נתן לקיסר זמן ארוך לשטוח את משנתו ההזויה ולתת את גרסתו ללא הפרעה. תתבייש, אדלשטיין ובעיקר תגיד, אתה תמים? אתה לא מכיר את ביבי? מה נראה לך שהוא יכיר לך טובה על זה? אם יהיה לו נוח הוא יצ'פר אותך, ואם לא, אז תמצא את עצמך כיו"ר לשעבר ותשכפץ את עצמך לזכר ימים עברו. 

חברי הכנסת עמיר פרץ ושולי מועלם הקימו שדולה חדשה למען החיילים המוחזקים בידי החמאס. עד כאן יפה מאד. אלא שלדיון הוזמנו הוריהם של הדר גולדין ואורון שאול ובאופן הכי צפוי, מי לא הוזמן? הוריו של אברה מנגיסטו בן העדה האתיופית, שגם הוא מוחזק בעזה. חשבתם בטח שהם לא הוזמנו בטעות, שלפרץ ומועלם לא היה את מספר הטלפון של משפחת מנגיסטו? אז זהו, שטעיתם. ח"כ שולי מועלם אומרת בקול צלול שמשפחת מנגיסטו לא הוזמנה כי "השדולה עוסקת בחיילים ולא אזרחים". שיהיו בריאים הילדים שלך, ח"כ מועלם, עד 120. אבל עכשיו, שימי ידך על ליבך ותגידי לי, אם אחד מילדייך היה אזרח, ושלא בטובתו היה מגיע ומוחזק בעזה, האם משפחתו, משפחת מועלם, הייתה מוזמנת לדיון הזה? תגידי, ח"כ מועלם, אבל רק את האמת.
ההחלטה ללכת קדימה בעניין הקנאביס מבורכת. אני לא נביא הקנאביס, אבל אני צועק כבר הרבה שנים - תרגיעו. תרגיעו, קחו שאכטה ותרגיעו. סוף סוף ארדן, שהתבזה בתקרית בנגב, עושה משהו טוב.  
הו, אלוהים, מתי נוכל להיות הולנד? אני רוצה לדבר הולנדית, לנהל חיים באמסטרדם, לעשות את הדבר הנכון כל היום, מהבוקר עד הערב. כי ההולנדים הם נעימים, תרבותיים וליברלים, ואני לא רוצה לחיות תחת שלטון חשוך של רבנים. ובעיקר לעשות את מה שהולנד עושה היום, בעקבות הצהרת טראמפ להפסיק את התמיכה בעמותות לתכנון משפחה מחוץ לארצות הברית, שתומכות בהפלות. אז הולנד אומרת, הביריון אומר ככה? אנחנו נראה לכם מה צריך לעשות. ממשלת הולנד מקימה עכשיו קרן חדשה, שתממן בדיוק את מה שהבריון האמריקאי רוצה למנוע. קרן שתממן הפלות במדינות מתפתחות. ממשלת הולנד אומרת שלנשים, בעוניין הנורא, צריך לאפשר לעשות הפלות במימון ממשלתי, ולא כמו שטראמפ חושב. לא שחשבתי שישראל תעשה את זה, אבל תלמדו מההולנדים, שהם לא רק מכניסים אצבע לסכר הדולף כמו באגדה, אלא גם מנסים לתקן נזקים של אחרים.