"עמדתנו הייתה מאז ומעולם, וגם עכשיו ובכל רגע, ששגרירות ארצות הברית צריכה להיות כאן, בירושלים", כך אמר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיבת הממשלה. "ירושלים היא בירת ישראל וראוי שלא רק השגרירות האמריקנית תהיה כאן, אלא שכל השגרירויות תעבורנה לכאן, ואני מאמין שבמהלך הזמן רובן אכן תגענה הנה לירושלים", הוסיף נתניהו. ראש הממשלה התייחס ליחסים עם ארצות הברית ואמר: "אני רוצה לציין שוב שברית היסוד שלנו היא עם ארצות הברית. אין תחליף לברית הזאת, היחסים שלנו הם הדוקים ומתהדקים". 



ראש הממשלה הבהיר כי חוק ההסדרה יעלה מחר לקריאה שנייה ושלישית: "מחר אנחנו נביא לכנסת את מה שקרוי "חוק ההסדרה". החוק נועד להסדיר את ההתיישבות ביהודה ושומרון אחת ולתמיד ולמנוע את הניסיונות החוזרים ונשנים לפגוע בהתיישבות". 



ראש הממשלה התייחס להתקרבות ביחסים של ישראל עם סין והודו: "בימים אלה אנחנו מציינים 25 שנים לכינון היחסים עם סין ועם הודו, ואכן הם מתקדמים בצורה יוצאת מן הכלל, יש פריחה בלתי רגילה ביחסים עם שתי המעצמות הגדולות הללו, שאגב איך אומרת האמרה? ביחד עם ישראל האוכלוסייה שלהן מגיעה בערך לשליש מאוכלוסיית העולם. אבל היחסים הם באמת בסימן עלייה דרמטית, משלחות סחר, היקף הסחר, הייתי אומר יחסי גומלין בהרבה מאוד תחומים – גם בתחום הביטחון, גם בתחום התיירות, גם בתחום הטכנולוגיה".

נתניהו הוסיף כי "יש כאן פשוט פריצת דרך אדירה, ואני חושב שהעובדה שלישראל יש מערכת יחסים כל כך איתנה וחזקה עם שתיים מהמעצמות הגדולות בעולם, היא עדות למעמדה של ישראל בין האומות, מעמד שהולך ומתחזק בגלל היכולת הטכנולוגית שלנו, היכולת הצבאית והמודיעינית שלנו".