"גם על עגנון אמרו שהיה קמצן, אבל אני חושב שבנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הכי טוב שהיה לישראל", כך אמר היום (ראשון) עיתונאי "הארץ", בני ציפר, שהוא בין היתר חבר של בני הזוג נתניהו, ועורר לא פעם סערות בעקבות טורים בהם הביע בהם תמיכה ואף סיפר באחד מהם על ארוחת ערב שסעד יחד עמם. 



"אנשים משוכנעים בדברים על נתניהו במין פסיכוזה המונית", אמר ציפר בראיון לגלי צה"ל, "אבל הבעיה היא הבעיה הסוציולוגית שמאוד קשורה לימינו אנו, אף פעם לא נהיה במקור של הדבר. לא יכולים לדעת מה קורה באמת".



לדברי עיתונאי הארץ, "נתניהו הוא ראש הממשלה הכי טוב שהיה לישראל", והוא מנמק: "ישראל מדורגת כמעצמה השישית בעולם, הכל בזכות בנימין נתניהו. השגשוג הזה הוא בזכות נתניהו, כמובן יחד עם ובזכות עם ישראל". 



ציפר התייחס לפרשות בהן מעורב נתניהו ואמר: "כמו שאמרו על עגנון שהיה קמצן, אז אז היה קמצן. לכל אחד יש חסרונות. נהנתנות? אני מכיר אנשים שעבדו עם בני הזוג נתניהו ולא מכירים דבר כזה. אדם מקבל סיגרים זה דבר שמתפוגג, אחרי כמה חודשים הם פגי תוקף ואין מה לעשות עם זה".



"אני לא מאמין לשום דבר ומה אכפת לי?" סיכם ציפר. "נגיד שהכל נכון, השאלה בסוף צריכה להיות האם נתניהו הוא רה"מ טוב? ולדעתי כן".